Caseware Cloud - FAQ
Veelgestelde vragen over de koppeling van AuditCase met CaseWare Cloud
-
-
- Wordt een nieuwe versie van een document automatisch ingestuurd naar CaseWare Cloud?
- Als ik een contactpersoon verwijder of ontkoppel in AuditCase ...
- Kan ik in CaseWare Cloud contactpersonen aanmaken?
- Kan ik in AuditCase zien of een document is ingestuurd?
- Ik weet niet zeker of ik de nieuwe versie van een document al heb ingestuurd naar CaseWare Cloud
- Kan ik in CaseWare Cloud oude versies inzien?
- Mag ik in CaseWare Cloud oude versies verwijderen?
- Kan ik het document voor mijn klant in een andere folder zetten?
- Waar komen nieuw ingestuurde versies / bestanden terecht nadat ik folders hernoemd of documenten verplaatst heb?
- Wat gebeurt er als ik een bijlage in AuditCase hernoem? Of in CaseWare Cloud?
- Mag ik in CaseWare Cloud de omschrijving van een bestand wijzigen?
- Wat gebeurt er als ik een dossierstuk, waarvan een bijlage ingestuurd is, verplaats of kopieer?
- Ik wijzig de gegevens van mijn contactpersoon in AuditCase, maar deze wijzigingen worden niet doorgezet naar CaseWare Cloud
- Veel voorkomende (fout) meldingen - insturen van bestanden
- Inzien van foutmeldingen van het achtergrondproces
-