Logo
online support vraag stellen
Aanmelden
  1. Caseware Nederland
  2. AuditCase
  3. Caseware Cloud - FAQ

Caseware Cloud - FAQ

Volgen Nieuwe artikelen Nieuwe artikelen en opmerkingen

Veelgestelde vragen over de koppeling van AuditCase met CaseWare Cloud

      • Wordt een nieuwe versie van een document automatisch ingestuurd naar CaseWare Cloud?
      • Als ik een contactpersoon verwijder of ontkoppel in AuditCase ...
      • Kan ik in CaseWare Cloud contactpersonen aanmaken?
      • Kan ik in AuditCase zien of een document is ingestuurd?
      • Ik weet niet zeker of ik de nieuwe versie van een document al heb ingestuurd naar CaseWare Cloud
      • Kan ik in CaseWare Cloud oude versies inzien?
      • Mag ik in CaseWare Cloud oude versies verwijderen?
      • Kan ik het document voor mijn klant in een andere folder zetten?
      • Waar komen nieuw ingestuurde versies / bestanden terecht nadat ik folders hernoemd of documenten verplaatst heb?
      • Wat gebeurt er als ik een bijlage in AuditCase hernoem? Of in CaseWare Cloud?
      • Mag ik in CaseWare Cloud de omschrijving van een bestand wijzigen?
      • Wat gebeurt er als ik een dossierstuk, waarvan een bijlage ingestuurd is, verplaats of kopieer?
      • Ik wijzig de gegevens van mijn contactpersoon in AuditCase, maar deze wijzigingen worden niet doorgezet naar CaseWare Cloud
      • Veel voorkomende (fout) meldingen - insturen van bestanden
      • Inzien van foutmeldingen van het achtergrondproces

Caseware Nederland Amersfoortseweg 15-F, 7313 AB Apeldoorn