Via ons support systeem worden er notificaties verstuurd bij een wijziging op een ticket (door de melder of de supportmedewerker). We horen vaker de wens dat er meerdere gebruikers binnen de organisatie op de hoogte gehouden willen worden. Dit is mogelijk (bij nieuwe tickets) versturen. Dit is dan mogelijk voor collega's die ook in ons support systeem als gebruiker zijn aangemeld.
Nieuwe tickets ook naar collega's
Om collega's direct van nieuwe tickets op de hoogte te brengen kan de e-mail optie voor het aanmaken van tickets gebruikt worden. Hierbij worden in de CC de gewenste collega's opgenomen die ook op de hoogte moeten worden gebracht. Deze dienen bij voorkeur geregistreerd te staan in ons supportsysteem met het e-mail adres dat gebruikt wordt.
Meer informatie over het aanmaken van tickets in dit artikel: AuditCase support
Ticket overzicht
Er zijn andere methoden om het overzicht te houden.
Via onderstaande stappen kan het overzicht worden getoond van tickets van de organisatie:
- Ga naar http://support.caseware.nl/
- Klik op je gebruikersnaam
- Ga naar 'Mijn activiteiten'
- Ga naar 'Aanvragen vanuit de organisatie'
Artikelen zoeken bij aanmaken nieuwe ticket
Via bovenstaande wijze kan worden gecontroleerd of tickets al aangemaakt zijn. Een ander voordeel is dat door het aanmaken van een ticket via het formulier ook direct door artikelen wordt gezocht. Mogelijk is uw vraag in één van de gevonden artikelen al beantwoord en is een ticket niet nodig.
Tickets samenvoegen
Het kan makkelijk voorkomen dat tickets dubbel worden aangemaakt maar dit is geen probleem. Zodra wij dubbele tickets ontdekken voegen wij ze samen en zal dit in de betreffende tickets gemeld worden.