AuditCase heeft een integratie met Voys (https://www.voys.nl) voor de klik-en-bel functionaliteit en daarnaast een toevoeging gekregen om AuditCase op te kunnen starten met een telefoonnummer voor binnenkomende telefoontjes.
1. Klik-en-Bel:
Er is een standaard plugin van Voys in de web store van Google:
Door deze extensie worden telefoonnummer direct herkend en kunt u gebruik maken van zogenaamde klik-en-bel functionaliteit in AuditCase. Een voorbeeld hoe direct vanuit AuditCase een verbinding wordt opgezet naar uw toestel om uw klant te bellen:
Verder zorgt de VoiPGRID extensie in combinatie met Voys voor de mogelijkheid om te wisselen van toestel, collega's te bellen en aan- of afwezigheid aan te geven.
2. Binnenkomende telefoon:
AuditCase heeft de mogelijkheid om opgestart te worden met alleen een telefoonnummer. Dit wordt bijvoorbeeld gedaan door een pop-up applicatie die u kunt installeren. Vervolgens kan AuditCase bij binnenkomende telefoongesprekken direct gestart worden.
Wanneer het nummer één keer wordt gevonden dan wordt direct de klantweergave van AuditCase geopend. Zo niet dan krijgt u een keuze zoals hieronder en kunt u direct doorklikken naar de juiste klant: