Sinds vandaag (04-06-2020) zijn er van verschillende klanten tickets binnengekomen over bepaalde acties in AuditCase die blijven 'hangen'.
Wat er gebeurt is dat een actie gestart wordt (bv. een dossierstuk aanmaken of een bestandsnaam hernomen of een workflow-actie starten) en dan komt er een 'wit scherm'.
Dit komt voor op meerdere versies van AuditCase en heeft alles te maken met een recente update van Google Chrome, namelijk versie 83.0.4103.97.
Tijdlijn | Beschrijving |
vr 15:00 | Alle omgevingen hebben een patch gekregen die na de herstart ('s nachts) actief wordt. |
vr 09:57 | De eerste klantomgevingen hebben een patch gekregen. We plannen zo snel mogelijk de rest van de omgevingen in. |
do 15:15 | Momenteel zijn we een patch aan het testen. Deze staat ook op onze demo-omgeving. |
do 11:45 | We zijn met hoge prioriteit aan het onderzoeken wat we hiermee kunnen. |
Extra informatie:
- Het probleem lijkt zich niet voor te doen in de beta-channel build van Chrome versie 84.0.4147.30. Deze versie is hier te downloaden: https://www.google.com/intl/nl/chrome/beta
- Edge of Firefox gebruikers hebben hier hier uiteraard geen last van.