Het kan voorkomen dat het insturen van een bestand niet (of niet volledig) slaagt.
In dat geval krijgt u een foutmelding te zien.
- Dit kunnen technische fouten zijn, bijv. als de website niet bereikbaar is, of er kunnen andere technische problemen zijn.Technische foutmeldingen zijn niet te voorzien, en zullen hieronder niet besproken worden.
- Een ander type meldingen kan te maken hebben met instellingen of gegevens.
Enkele voorkomende meldingen worden hieronder aangegeven
Waarschuwing:
Contactpersonen kunnen niet worden toegewezen aan rollen op deze content
Dit kan optreden als in CaseWare Cloud de instelling "Contactpersonen toestaan" uitgezet is bij een bestand.
Als deze instelling in CaseWare Cloud op "groen" staat (dus "aan") zoals in de schermafdruk, dan kunnen contactpersonen van uw klant dit bestand inzien.
Staat deze echter op wit , dus "uit") dan kunnen contactpersonen het bestand niet inzien.
AuditCase kan de contactpersonen dan geen toegangsrechten toekennen.
AuditCase geeft dan de waarschuwing door van CaseWare Cloud:
'Contactpersonen kunnen niet worden toegewezen aan rollen op deze content'.
Zie onderstaande schermafdruk:
Let op: Het insturen van het bestand is in dat geval dus wel geslaagd!
Echter, het bestand zal niet zichtbaar zijn voor de contactpersonen van uw klant.
Foutmelding:
Koppeling naar CaseWare Cloud is niet actief voor "........"
Deze foutmelding betekent dat de koppeling met CaseWare Cloud niet is geactiveerd voor deze klant.
Zie "Uw klant aanmaken in CaseWare Cloud vanuit AuditCase" voor instructies hoe u dit kunt activeren.
Foutmelding:
Geen bedrijf gevonden in CaseWare Cloud met nummer ".........."
Deze melding kan optreden als de koppeling naar CaseWare Cloud wel is geactiveerd is (zoals beschreven in "Uw klant aanmaken in CaseWare Cloud vanuit AuditCase").
De koppeling is dus wel geactiveerd, maar de betreffende entiteit is niet gevonden in CaseWare Cloud.
Mogelijk is de koppeling naar CaseWare Cloud minder dan een uur geleden is geactiveerd.
Indien deze foutmelding zich voordoet, controleer dan het volgende:
- Indien de koppeling naar CaseWare Cloud minder dan een uur geleden is geactiveerd voor deze klant:
Probeert u het na enige tijd opnieuw, wanneer het AuditCase achtergrondproces de gegevens heeft doorgezet naar CaseWare Cloud.
Het kan maximaal een uur duren tot deze gegevens zijn doorgezet.
Is het echter al langer dan een uur geleden dat deze instelling geactiveerd is, of is het eerder wel met succes gelukt om voor deze klant een bestand in te sturen naar CaseWare Cloud, controleer dan de volgende zaken: - Is de betreffende entiteit correct aanwezig in CaseWare Cloud?
Deze heeft dan dezelfde naam als in uw klantgegevens in AuditCase.
In het voorbeeld van de onderstaande schermafdruk zou er dus een entiteit "Eetcafé Hapjes" aanwezig moeten zijn in CaseWare Cloud.
Indien deze entiteit aanwezig is, controleer dan of het nummer overeenkomt met het klantnummer in AuditCase.
Zie schermafdruk van CaseWare Cloud:
Tip: U kunt in CaseWare Cloud entiteiten opzoeken, zowel op naam als op nummer.