Wanneer u met AuditCase wilt kunnen werken dan dient het domein waar AuditCase op draait, toegevoegd te worden als vertrouwde website. Dit voorkomt beveiligingsmeldingen bij het gebruik van de koppeling met Microsoft Office (dus bij het aanmaken van een brief vanuit AuditCase). In dit artikel leggen we uit hoe je vertrouwde websites kunt instellen.
Instelling voor alle browsers
De instelling kan worden gedaan via het Configuratie scherm - Internetopties - Beveiligingsinstellingen wijzigen (zie onderstaande schermafbeelding). De instelling kan ook via Internet Explorer worden ingesteld maar heeft dus ook effect op Firefox en Chrome. In Windows 10 is deze instelling uitsluitend nog te bereiken via Internet Explorer. De bovenste schermafdruk vervalt dan.
N.B. hiernavolgende afbeeldingen bevatten voorbeelden van website adressen (URL's) om de verschillende handelingen te illustreren. Indien u niet zeker bent van de URL van uw AuditCase omgeving, raadpleeg de adresbalk van uw browser indien u ingelogd bent op AuditCase of raadpleeg Change to Comm.
Vertrouwde websites instellen
Deze instelling is te vinden onder het configuratiescherm of via Internet Explorer: Extra - Internetopties - Beveiliging (hieronder wordt het uitgebreid beschreven). Hier dient de URL, waarop AuditCase wordt gebruikt, te worden toegevoegd zodat deze in de lijst met Websites staat (zie onderstaande schermafdruk). Dit zijn altijd SSL websites (met httpS://....).
In stappen..
Open allereerst...
- Configuratiescherm > beveiligingsinstellingen (onder Internetopties) of..
- Internet Explorer > instellingen icoon (of Alt-toets - Extra..) > Internetopties.
- Ga naar het tabblad 'Beveiliging'
- Selecteer 'Vertrouwde websites' en kies 'Websites'
-
- Voeg de website toe (dit is de URL waarop AuditCase wordt gebruikt)