Wanneer er een klant is waarbij het de bedoeling is dat er geen activiteiten voor deze klant meer uitgevoerd mogen worden, kan deze klant een werkstop krijgen.
Waarom heeft de klant een werkstop?
Wanneer de werkstop bij een klant op 'ja' wordt gezet dient er ook een reden worden ingevuld. Deze reden wordt vervolgens in een opvallende balk getoond wanneer deze klant wordt geopend door een AuditCase gebruiker.
Hoe activeer je de werkstop?
De werkstop kan geactiveerd worden door de klantkaart van de klant te openen en te klikken op Wijzigen.
Vervolgens dient er naar het tabblad Intern -> Werkstop genavigeerd te worden.
Hier dient het vinkje achter het veld 'Werkstop' op 'Ja' gezet te worden.
Vervolgens kan er in het veld Werkstop datum aangegeven worden vanaf wanneer de werkstop actief is.
Als laatste dient er een Werkstop reden ingevuld te worden, dit is verplicht anders kan de werkstop niet geactiveerd worden.
Na het invullen hoeft er alleen nog op Bewaren geklikt te worden om de werkstop definitief te maken.