Er zijn in AuditCase verschillende manieren waarop documenten opgeslagen worden en/of geback-upt worden. Hieronder een overzicht:
1. Prullenbak:
AuditCase kent geen directe manier van verwijderen van data uit de applicatie. Over de hele applicatie heb je een manier om documenten te verplaatsen naar de prullenbak en dan is het document voor de gebruiker verwijderd.
Technisch gezien bestaat het document nog steeds in de database voor 35 dagen en bestaat de mogelijkheid om dit document in deze periode volledig te herstellen.
N.B. Voor sommige (technische) documenten die geen 'bron-data' bevatten wordt een andere termijn van archivering gebruikt: technische logging (3 dagen), exports (7 dagen), Microsoft Office uploads die niet afgesloten zijn (2 dagen), wijzigingen op documenten die niet opgeslagen zijn (12 uur).
2. Dubbele archivering:
AuditCase kent voor binnenkomende en uitgaande documenten een dubbele archivering. Naast de archivering in het klantdossier, wordt er een kopie van het document opgeslagen in het Inkomende en Uitgaande Archief per jaar. Deze archieven zijn voor de applicatiebeheer toegankelijk vanuit de verschillende modulen.
3. Dagelijkse full backup:
Iedere avond vanaf 21:30 wordt er een volledige backup gestart van alle omgevingen op een 'portable' disk op onze hosting omgeving. Dit is een schijf die in noodgevallen overgezet kan worden naar een andere virtuele omgeving voor het geval de virtuele omgeving niet meer benaderbaar zou zijn op enig moment. Deze backup wordt dagelijks overschreven.
4. Wekelijkse full backup:
Iedere zondag vanaf 18:00 wordt er een volledige, versleutelde Cloud backup gestart van alle omgevingen naar een externe backup-leverancier (EVault). Deze backups worden minimaal 4 maanden bewaard.
N.B. Het zelf maken van backups is momenteel niet mogelijk. Wel kun u uiteraard een export maken van de CRM-gegevens. Een backup van de inhoud van alle dossiers kunt u door ons laten maken.