Het kan handig zijn om een overzicht te houden over alle openstaande taken binnen een bedrijf.
De Take en acquisitie module
Een overzicht van alle taken en acquisitie van het hele bedrijf is terug te vinden door te klikken op de 9 blokjes linksboven vervolgens kunt u klikken op AuditCase en daarna op Taken en acquisitie.
Verschillende overzichten
Vervolgens kunt u aan de linkerkant uit verschillende mappen kiezen om zo het overzicht te kiezen dat u nodig heeft. Zo kan er bijvoorbeeld gesorteerd worden op taken per persoon, datum of categorie.
Meerdere taken tegelijk aanpassen
Vanuit de weergaven in deze module is het ook mogelijk om meerdere taken tegelijkertijd aan te passen. Door de vakjes voor de taken aan te vinken selecteert u de taak, vervolgens kunt u via de 'Acties' knop de geselecteerde taken van status veranderen of een label toevoegen.
Meer informatie over taken en acquisitie
- Aanmaken taken voor opdrachten per periode.
- Overzicht houden over taken.
- Taak voor dossierstuk aanmaken.