De automatische taken functionaliteit is zo omvangrijk dat het handig is om wat praktijkvoorbeelden met u te delen ter inspiratie. Wat dacht u van?
- Een taak "Exit-procedure opstarten" wanneer een klant de status "Geen Klant Meer" krijgt?
- Een taak "Welkomstgeschenk opstarten" wanneer er een nieuwe klant binnenkomt?
- Een taak "Bedankje sturen" of "Voorschotnota sturen" wanneer een opdracht getekend retour komt?
- Een taak "Klant: Pieter Klein bellen voor zijn 45e verjaardag?" opstarten 1 dag voordat iemand jarig is?
- Een bericht posten in uw Microsoft Teams kanaal wanneer er een nieuwe klant wordt aangemaakt voor al uw medewerkers?
- Een samenstel proces definiëren met meerdere stappen aan de hand van zelf in te richten labels?
- Een automatisch terugkerend proces definiëren zoals "Klantbezoek" aan de hand van uw klantbedieningsconcept...
Zoals we al eerder aangegeven de mogelijkheden zijn nu al bijna oneindig... Toch bouwen we aan diverse uitbreidingen op het systeem om het nog praktischer te maken voor u. Suggesties?, laat het ons gerust weten.