Wanneer er een dossierstuk is waar iets mee gedaan moet worden is het mogelijk om hier een taak voor aan te maken. Hier zijn 2 methoden voor:
- Bij methode 1 kan het gewenste dossierstuk worden opgezocht en hier een taak voor worden aangemaakt.
- Bij methode 2 gaat dit andersom en wordt er een taak opgezocht waar vervolgens een dossierstuk aan gekoppeld wordt.
In dit artikel bespreken we beide methoden.
Methode 1
1. Zoek het dossierstuk waar een taak voor aangemaakt moet worden op, klik vervolgens op de witregel naast de naam (zodat er meer informatie open klapt).
Klik vervolgens op 'Meer acties' en op 'Taak aanmaken'.
2. Vul de verplichte velden in en indien gewenst ook andere velden.
3. Klik op verder en de taak wordt aangemaakt met een link naar het geselecteerde dossierstuk.
Methode 2.
1. Kies de taak die gekoppeld moet worden aan een dossierstuk en open deze taak.
2. Klik vervolgens op 'Wijzigen' en vervolgens op de knop 'Selecteer een document'.
3. Zoek vervolgens het gewenste dossierstuk dat aan de taak gekoppeld mag worden.
Hierbij kunnen zoektermen gebruikt worden om te zoeken naar het gewenste dossierstuk.
Ook kan er gezocht/gescrold worden door het dossier, hierbij kan het dossier gesorteerd worden op: Datum, labels of dossierstructuur.
4. Klik op 'Bewaren' en de gekoppelde taak wordt opgeslagen.
Wilt u meer informatie over taken en notificaties dan kunt u het artikel; Taken en notificaties in AuditCase bekijken.