Log eerst in met uw naam en wachtwoord:
Nadat u bent ingelogd komt u terecht in uw persoonlijke startpagina. Hier ziet u uw lopende acquisities, openstaande taken en inkomende- en uitgaande documenten.
Taken en acquisities toont alle acquisities waarbij u de uitvoerder bent van de eerstvolgende actie. Onder dit tabblad zijn verschillende dwarsdoorsneden / overzichten te maken.
In tabblad Uitgaand wordt een overzicht getoond van alle uitgaande correspondentie die door u is aangemaakt. Vanuit dit scherm kunt u door middel van de standaard acties het document verder verwerken. Uiteindelijk worden de documenten toegevoegd aan het dossier van uw klant.
Tabblad Inkomend toont alle gescande stukken die ofwel per post ofwel via een klantenportaal geüpload worden en vervolgens in AuditCase verder verwerkt worden. Het verwerken gebeurt in eerste instantie door het secretariaat en via een e-mail notificatie worden de eerste en eventueel extra lezers op de hoogte gebracht. Via Start linksboven kunt u altijd terug naar deze persoonlijk startpagina.
Hoe kan ik een klant vinden?
Zoeken kan links in het scherm door op het klanten icoon te klikken en dan het veld 'Zoeken naar klanten of relaties....' te gebruiken. U kunt standaard zoeken op de gehele Zoeknaam, Klantnummer en Klantnaam.
Door op het trechter/filter icoon te klikken krijgt u de beschikking over een zoekfilter waarmee u de zoekactie kunt verfijnen.
Het filtericoontje veranderd van zwart naar de achtergrondkleur. Uitgebreid zoeken zoekt ook op delen van woorden en op alle velden in de klant of gekoppelde contactpersoon kaart.
Door op [ENTER] te drukken zoekt u -behalve op Klantnummer en namen- door alle informatie op de klantkaarten van alle klanten.
Door op het prikker/pin icoon te klikken kunt u dit deelvenster zichtbaar houden (pinnen)
Wanneer u de klant via de zoekbalk hebt gevonden en hebt aangeklikt, komt deze automatisch in de kolom Laatste bekeken te staan. Deze lijst wordt dynamisch opgebouwd en kan maximaal 15 klanten bevatten.
De “Acties” tab geeft snel toegang tot de meest gebruikte acties die mogelijk zijn op dat moment.
Door middel van het '' icoon achter de klantnaam kunt u acties uitvoeren voor deze klant direct vanuit ditzelfde scherm zonder te wisselen.
Voor alle taken, uitgaande of inkomende documenten, notities en dossierstukken, geldt: wanneer u op het witte gedeelte van de betreffende regel klikt, wordt extra informatie opgehaald en getoond:
Door op de Omschrijving te klikken opent u het document. Na het openen van een document heeft u linksboven een pijl om direct terug te keren naar het overzicht:
Meer informatie over Taken en Acquisities.
Wanneer u een klant in de kolom Laatste 15 bekeken hebt aangeklikt, komt u in het klantoverzicht van AuditCase. Daarin staat alle informatie die relevant is voor de geselecteerde klant.
Aan de linkerkant staan alle CRM-gegevens. Deze krijgt u te zien door op het netwerk tabblad te klikken:
In de tabbladen staat naast het dossier van de klant dezelfde informatie als in de persoonlijke weergave (Dossier, acquisities, Uitgaand, Inkomend) maar dan alleen voor de geselecteerde klant:
Tabblad Dossier\Alles
Hier worden de meest recente dossierstukken getoond die in het dossier zijn geplaatst. Wanneer u het volledige dossier wilt raadplegen kies dan het tabblad “Dossier\Op dossier structuur”.
Tabblad Dossier\Dossier structuur
Het tabblad Dossier structuur geeft meerdere mogelijkheden om te bladeren door alle dossierstukken in het klantdossier. Hieronder op dossiercategorie:
Tabblad Notities
Per klant kunnen er notities vastgelegd worden in het dossier. Dit zijn aantekeningen zonder dossierstructuur of autorisatie.
Overige tabbladen
Dit is gelijk aan de inhoud van de tabbladen zoals in het persoonlijke overzicht, maar dan alle documenten voor de geselecteerde klant.
F.A.Qs
Wachtwoord vergeten/wijzigen, wat te doen?