De documenten module is beschikbaar voor het vastleggen van informatie of bestanden die niet gebonden zijn aan een klantdossier. Gedacht kan worden aan handboeken, kennisdatabases en dergelijke.
Er is geen limiet aan het aantal documenten modulen die opgezet kunnen worden. Er kunnen verschillende bronnen ook in één module gecombineerd worden, maar dit is afhankelijk van de autorisatie (lezen/schrijven) op de module.
Hier nog wat handvatten voor het gebruik van de documenten module:
Velden:
1. Onderwerp: geeft inhoud van het document aan. Wordt getoond in alle weergaven.
2. Categorie: wordt gebruikt om de indeling in een categorieën c.q. hoofdstukken te maken.
Meerdere categorieën zijn mogelijk. Gebruik backslash voor onderverdeling:
Klanten
Klanten\Opdrachtbevestigingen
3. Beschrijving: de inhoud van het document als dit volledig online staat, anders leeg en inhoud in de bijlage.
4. Labels: labels/tags op documenten voor het zoeken op trefwoorden waar het over gaat
5. Bestanden: één of meerdere bijlagen met inhoud.
In de weergave op categorie is het handboek dan in hoofdstukken te zien en in de weergave op label op trefwoorden. De database wordt geïndexeerd dus zoeken is mogelijk linksboven op zowel labels als inhoud van bestanden.