Insturen van bijlagen naar CaseWare Cloud kan op 2 manieren:
- Direct bij het versturen van uitgaande correspondentie (bovenkant van dit artikel)
- Insturen van documenten vanuit een dossierstuk
Bijlagen Uitgaande correspondentie insturen naar CaseWare Cloud
Deze optie is beschikbaar indien:
- Uw bedrijf een koppeling naar CaseWare Cloud heeft in AuditCase
- Deze koppeling geactiveerd is voor deze klant
Werkwijze:
- Maak de uitgaande correspondentie aan zoals u gewend bent.
Zie: Aanmaken van uitgaande correspondentie. - Klik op de knop "Wijzigen".
- Kies het tabblad "Algemeen".
U ziet hier een sectie "Insturen naar CaseWare Cloud na versturen".
In het veld "Bijlage selectie" in deze sectie kunt u aangeven, welke bijlage(n) u wilt insturen naar CaseWare Cloud, en met wie u deze wilt delen.
Zie onderstaande schermafdruk:
Daarna klikt u op de knop "Bewaren".
Wanneer u dan gaat Versturen...
... ziet u dat er ook ingestuurd wordt naar CaseWare Cloud:
Het insturen naar CaseWare Cloud duurt even.
Wanneer dit gereed is ziet u in de Uitgebreide log (op tabblad Beheer) welke bijlage ingestuurd is, en met wie dit gedeeld is:
Na het versturen wordt de aangemaakte en verstuurde correspondentie automatisch gearchiveerd als dossierstuk.
Bijlagen van dossierstuk insturen naar CaseWare Cloud
U kunt bijlagen later altijd nog insturen naar CaseWare Cloud, vanuit de dossier weergave.
Voor meer uitleg hierover, zie dit artikel: Insturen bijlagen naar CaseWare Cloud vanuit een dossierstuk.