-Sinds vandaag, 24 mei, krijgen wij meldingen dat klanten niet meer succesvol kunnen worden doorgezet naar Nextens ofwel dat wijzigingen niet doorgezet kunnen worden. De melding is een melding die wij terug krijgen vanuit Nextens en tonen in AuditCase. In AuditCase hebben deze week geen wijzigingen plaatsgevonden en wij weten dan ook niet waardoor wij deze foutmeldingen terug krijgen. Wij proberen hierover reeds in contact te komen met Nextens en zullen in dit artikel de voortgang blijven melden.
24-5 16:08: "Uw melding is nog in onderzoek, u hoort zo snel mogelijk van ons."
25-5 16:15: Nextens is dit aan het onderzoeken en heeft nog meer voorbeelden bij ons opgevraagd. Deze hebben we aangeleverd zodat het onderzoek verder kan.
27-5 13:58: "Ik heb het probleem uitgelegd aan het ontwikkelteam en zij zullen hier zo snel mogelijk naar kijken. Als ik meer weet zal ik u op de hoogte brengen."
31-5 08:05: "We hebben gisteravond een update uitgebracht om het probleem te verhelpen. De koppeling tussen AuditCase en Nextens zou bij deze dus weer moeten werken."
We hebben dit op meerdere omgevingen getest en de update heeft ervoor gezorgd dat we geen foutmeldingen meer ontvangen in AuditCase vanuit de koppeling met Nextens. Het probleem is dus momenteel verholpen.