In dit artikel beschrijven we hoe de CRM-module in de mobiele app werkt. Onderwerpen die aan bod komen zijn:
- algemene uitleg functionaliteiten
Algemene uitleg functionaliteiten
Zodra je bent ingelogd krijg je een overzicht van jouw favoriete klanten. Favoriete klanten is een functie sinds versie 16.1 van AuditCase. Op de klantkaart en in de zoekresultaten verschijnt nu een stericoon naast de klantnaam. Als je hier op klikt, wordt de ster geel en is de klant als favoriet aangemerkt.
Het navigatiescherm bevind zich aan de onderkant van de app. Zo kun je navigeren naar 'mijn klanten', 'mijn taken' en 'zoek klant'. Belangrijk om te noemen. De AuditCase app geeft in de relatiemodule geen overzicht van de laatste 15 bekeken klanten zoals in de webversie, maar een overzicht van de favoriete klanten. Uiteraard kunnen klanten, die niet als favoriet zijn aangemerkt, gezocht worden via 'zoek klant'.
CRM
Wanneer je de klantkaart opent in de mobiele app, dan krijg je een overzicht van de vestigingen, contactpersonen, medewerkers (intern) en een klein overzicht met 'meer info'. Als er een locatie op de klantkaart is toegevoegd, dan kun je via Google Maps of Apple Maps direct navigeren naar de klant. De eerste keer zul je de app toestemming moeten geven om deze actie uit te voeren.
Met contactpersonen van klanten kan direct vanuit de AuditCase app worden gecorrespondeerd mits de contactgegevens (op de juiste manier) zijn opgeslagen in AuditCase. Zo kan er direct een e-mail worden opgesteld via een van de gekoppelde e-mailapplicaties of direct telefonisch contact op worden genomen. Let op dat het mobiele nummer op onderstaande plek wordt opgeslagen om via de app direct uit te kunnen bellen.
Tot slot heb je een overzicht van de actieve medewerkers van deze klant. Ook naar hen kun je direct vanuit de app een e-mail starten.
Dossier inzage
Zodra je je op een klantkaart bevindt, dan zul je zien dat in het navigatiescherm het onderdeel 'dossier' is toegevoegd. Hier krijg je een overzicht van alle dossierstukken van de klant. Via de zoekfunctie kan snel worden gezocht naar stukken, zodat je de nodige stukken (waar dan ook) snel bij de hand hebt.
Taken
Sinds versie 1.0.9. is het ook mogelijk om jouw taken in te zien via de mobiele app. In het midden van de navigatiebalk op het beginscherm, zie je 'mijn taken' staan. Hier zie je een overzicht van al jouw taken. Door op een taak te klikken kun je de taak inzien. Via de drie puntjes kun je de status van de taak wijzigen naar 'in afwachting', 'in behandeling', 'geannuleerd' en 'gereed'.
Een veelvoorkomend proces, dat normaal via de webversie gedaan werd, kan nu ook via de mobiele app gedaan worden; het terugbelverzoek. De app maakt het gemakkelijk, overzichtelijk en snel. De taak 'terugbelverzoek' wordt aangemaakt en op naam van bijvoorbeeld de relatiebeheerder gezet. De relatiebeheerder zoekt via de mobiele app de klant op en belt direct vanuit de app naar de contactpersoon. In de taak kan een bel notitie gemaakt worden in de beschrijving en de taak kan vervolgens worden gewijzigd naar de status 'gereed'.