Uitgaande correspondentie is een voor gedefinieerd werkproces in AuditCase, waarbij de verschillende stappen zijn afgestemd op de werkwijze die bij de kantoren gehanteerd wordt.
In onderstaand schema is aangegeven welke stappen er zijn en welke (basis) autorisatie bij iedere stap van toepassing is.
Let op dat afhankelijk van de rol (functie) van iemand in de organisatie, bepaalde acties wel of niet beschikbaar zijn en uitgaande correspondentie wel of niet zichtbaar is.
De basis autorisatie op uitgaande correspondentie in het proces(*):
Status | Lezen en wijzigen | Extra lezers |
Concept | de auteur, secretariaat, functioneel beheerders | vennoten |
Ter goedkeuring | de goedkeurder, secretariaat, functioneel beheerders | de auteur, vennoten |
Secretariaat | auteur, secretariaat, functioneel beheerders | de auteur, vennoten |
Verzonden | iedereen | |
In behandeling | de behandelaar, secretariaat, functioneel beheerders | de auteur, vennoten |
Geannuleerd | de auteur, secretariaat, functioneel beheerders | vennoten |
Uitgaande correspondentie die de status "Verzonden" of "Geannuleerd" krijgt, wordt standaard 's nachts in het jaararchief gezet. Uitgaande correspondentie die in het jaararchief is geplaatst heeft de autorisatie van 'Verzonden' correspondentie. Zie schermafdruk hieronder.
De stappen in het proces van het maken en versturen van uitgaande correspondentie zijn verder uitgewerkt in onderstaande artikelen.
Aanmaken van uitgaande correspondentie
Onderhanden uitgaande correspondentie
Acties uitvoeren in de uitgaande correspondentie