Logo
online support vraag stellen
Aanmelden
  1. Caseware Nederland
  2. AuditCase
  3. Caseware Cloud - FAQ

Artikelen in deze sectie

  • Wordt een nieuwe versie van een document automatisch ingestuurd naar CaseWare Cloud?
  • Als ik een contactpersoon verwijder of ontkoppel in AuditCase ...
  • Kan ik in CaseWare Cloud contactpersonen aanmaken?
  • Kan ik in AuditCase zien of een document is ingestuurd?
  • Ik weet niet zeker of ik de nieuwe versie van een document al heb ingestuurd naar CaseWare Cloud
  • Kan ik in CaseWare Cloud oude versies inzien?
  • Mag ik in CaseWare Cloud oude versies verwijderen?
  • Kan ik het document voor mijn klant in een andere folder zetten?
  • Waar komen nieuw ingestuurde versies / bestanden terecht nadat ik folders hernoemd of documenten verplaatst heb?
  • Wat gebeurt er als ik een bijlage in AuditCase hernoem? Of in CaseWare Cloud?
Zie meer

Wordt een nieuwe versie van een document automatisch ingestuurd naar CaseWare Cloud?

Avatar
AuditCase Team
Bijgewerkt 20 april 2023 09:35
Volgen

Nee.

Als u in AuditCase een nieuwe versie maakt van de bijlage, moet u deze zelf opnieuw insturen.

 

  • Zie ook: Insturen van documenten vanuit een dossierstuk

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Terug naar boven

Verwante artikelen

  • Insturen bijlagen naar CaseWare Cloud vanuit een dossierstuk
  • Kan ik het document voor mijn klant in een andere folder zetten?
  • Hoe vraagt u feedback van een collega op een e-mail naar de klant?
  • Problemen naar aanleiding van update SE2023-01 d.d. 08-02-2023

Caseware Nederland Amersfoortseweg 15-F, 7313 AB Apeldoorn