Inleiding
Verwerkte e-mails worden door de invoegtoepassing automatisch voorzien van een Categorie. Deze categorie moet eerst nog door de gebruiker worden toegevoegd in de lijst alvorens dit zichtbaar wordt. Vanwege limieten van Microsoft kunnen we dit niet automatisch verwerken en zal de gebruiker dit éénmalig moeten instellen, maar daarna worden e-mails na archivering of beantwoording automatisch voorzien van onderstaande indicatie:
De visuele indicatie (rood/blauw) zie je ook in de diverse weergaven van je mailfile.
Wanneer de categorie zoals hierboven zichtbaar is dan is er nog geen categorie aangemaakt met deze naam in de mailbox.
N.B. Mocht de categorie helemaal niet zichtbaar zijn na archiveren naar AuditCase dan kan het soms zijn dat dit pas zichtbaar wordt na het volgen van bovenstaande stappen. We hebben gezien dat dit voornamelijk het geval is bij gedeelde mailboxen.
Hoe maak je een categorie aan in Outlook 365 (web versie)?
Selecteer een e-mailbericht of agenda-gebeurtenis en klik op de rechtermuisknop en ga naar "Categorieën beheren". Voeg een nieuwe categorie met de naam "AuditCase gearchiveerd" toe en geef het een kleur. De naam van de categorie moet exact worden over genomen.
Categorie aanmaken in Outlook 365 (desktop versie)
Klik in het menu op Categoriseren en kies voor Alle categorieën. Voeg hier een nieuwe categorie met de naam "AuditCase gearchiveerd" toe en geef het een kleur.