CaseWare Cloud is een web-based oplossing die het onder andere mogelijk maakt om uw gegevens op één centrale plek beschikbaar te maken voor uw klanten en onder andere met uw klanten samen te werken.
AuditCase biedt de mogelijkheid om documenten die u wilt delen met uw klant in te sturen naar CaseWare Cloud. Uw klant kan vervolgens inloggen op de CaseWare Cloud en daar de documenten inzien of op reageren. Dit als alternatief voor bijvoorbeeld het toesturen van documenten via e-mail.
Om deze functionaliteit te gebruiken stelt Change to Comm de koppeling tussen AuditCase en CaseWare Cloud op uw verzoek in. Hiervoor wordt een gebruiker aangemaakt in de CaseWare Cloud omgeving "AuditCase CRM" die de rechten heeft om de onderstaande mutaties en documenten in te sturen vanuit AuditCase.
Daarbij hoort dat de inrichting van CaseWare Cloud volgens de 'standaardinrichting CaseWare Cloud (best practice)' ingesteld zal worden.
- U kunt daarna zelf in AuditCase bepalen welke van uw klanten en contactpersonen u toegang wilt geven tot CaseWare Cloud.
Zie: - Vervolgens kunt u de documenten die u beschikbaar wilt maken vanuit AuditCase insturen naar CaseWare Cloud.
Zie: