17142 - Ondersteuning IBM Domino Feature Pack 8 | ||
Deze versie is geschikt voor Domino FP8IF1. Dit betekent dat AuditCase nu gebruik maakt van een nieuwe versie van Java (8) en onderliggend dus gebruik kan maken van de nieuwe functionaliteit van deze versie. |
||
17224 - Status koppelingen inzichtelijk voor meerdere gebruikers | ||
Wanneer je opgenomen bent in de groep !C2C Centrale Administratie dan heb je vanaf deze versie ook inzicht in de status van de koppelingen met externe applicaties die aan AuditCase gekoppeld zijn. Je kunt dan zien of alle verzoeken goed doorgezet konden worden en/of de reden dat dit niet gelukt is. |
||
17337 - Klantprofiel API uitbreiding | ||
Er zijn nieuwe uitbreidingen gedaan in de api-call voor het Klantprofiel: https://changetocomm.zendesk.com/hc/nl/articles/205981591-CRM-Export-KLANTPROFIEL |
||
17258 - Tijdvak LH is verwijderd | ||
Dit veld is opgenomen in de nieuwe registratie van periodiciteiten onder opdrachtregistraties, maar het oude veld stond nog op het formulier. Dit is verwijderd.
|
||
16953 - Weergave Documenten "Op Categorie" toont nu titel als eerste veld. | ||
Door het opschuiven van die datum kolom wordt de weergave beter leesbaar en is de sortering niet meer op die datum, maar op titel van het documentstuk.
|
17350 - Wijziging term EKA naar SBA | ||
We hebben (als onderdeel van deze issue) op het klantformulier (klanten-bedrijven) de term EKA (Elektronische Kopie Aanslag) vervangen door SBA (Service Bericht Aanslag). Voor particuliere klanten werd deze term al gehanteerd. (issue wordt vervolgd)
|
17168 - E-mail invoegtoepassing: e-mail kan 2x in het klantdossier gezet worden. | ||
Binnen de e-mail invoegtoepassing was het mogelijk om e-mail 2x in het klantdossier op te nemen. Dit ging ook mis als dezelfde e-mail door een collega in AuditCase werd gearchiveerd. Er is een aanpassing gemaakt waarbij dit wordt gecontroleerd en wordt voorkomen dat een e-mail opnieuw in het dossier wordt gearchiveerd.
|
||
17339 - Toekennen van rollen op bestanden werkt niet bij vooraf in CaseWare Cloud aangemaakte contacten | ||
Door wijzigingen in CaseWare Cloud werkte het synchroniseren van contactgegevens tussen AuditCase en CaseWare Cloud niet altijd meer goed. Dit was het geval als de contactpersoon van een klant niet eerst was aangemaakt in AuditCase, maar eerst was aangemaakt in CaseWare Cloud en daarna ook aangemaakt werd in AuditCase.
Dit is nu opgelost. Het wordt echter nog steeds aanbevolen om de contactpersoon eerst aan te maken in AuditCase, waarna AuditCase de gegevens automatisch kan doorzetten naar CaseWare Cloud. |