Klanten die nog geen eigen dossier hebben maken gebruik van het verzameldossier.
Soms kan het ook voorkomen dat het lijkt alsof stukken verdwijnen. In dit artikel leggen wij uit hoe het verzameldossier werkt en hoe het komt dat stukken kunnen 'verdwijnen'.
Suspect.
Wanneer een klant als suspect (mogelijk toekomstige klant) in AuditCase gezet wordt krijgt deze niet direct een eigen dossier. De stukken die nu voor deze klant in AuditCase gezet worden komen in een verzameldossier. Wanneer de klant wordt omgezet naar een definitieve klant dan krijgt deze klant zijn eigen dossier.
Nieuwe klant.
Wanneer je bezig bent met het aanmaken van een nieuwe klant wordt deze direct gekoppeld aan het verzameldossier zodat nieuwe stukken alvast opgeslagen worden. Wanneer het aanmaken van de nieuwe klant volledig voltooid is wordt dit doorgegeven aan het systeem en dit gaat het dossier voor de klant aanmaken. Wanneer u er voor kiest om eerder al voor een klant een dossier beschikbaar te hebben kunt u deze aanvragen via de knop "Acties..." met de optie "Dossier aanvragen". (Alleen beschikbaar voor Beheer) Zie afbeelding hieronder.
Aanmaken duurt even, dit is maximaal een kwestie van minuten, tot die tijd ziet u dat de klant nog een verzameldossier heeft)
Inzichtelijkheid verzameldossier.
Zolang een klant in het verzameldossier zit is het niet mogelijk om stukken af te schermen en/of specifieke autorisatie toe te passen (met behulp van de autorisatiemodule). Stukken die niet door iedereen binnen AuditCase ingezien mogen worden kunt u dus beter pas in het dossier zetten wanneer deze voor de klant is aangemaakt.