17105 - Gebruikersbeheer vereenvoudigen | ||
We zijn bezig om verschillende aanpassingen door te voeren om het gebruikers beheer te vereenvoudigen. De eerste stap die we hebben gemaakt is de mogelijkheid voor een beheerder om met de actie "nieuwe gebruiker" snel een gebruiker aan te maken.
Nadat de actie is uitgevoerd kan de gebruiker direct inloggen met het opgegeven wachtwoord. De gebruiker kan dan het wachtwoord aanpassen en direct gebruik maken van AuditCase.
Deze optie is alleen beschikbaar voor klanten die niet notes mail gebruiken. |
17105 - Gebruikersbeheer vereenvoudigen | ||
Uw e-mail profielen kunt u in deze versie terugvinden in uw persoonlijk profiel. Dit wordt de toegang tot alle persoonlijk configuratie van AuditCsae
|
17315 - Klant informatie sneller tonen | ||
Op een aantal plekken in AuditCase, waar een klant of contactpersoon gekozen kan worden, word de keuze in leesmodus op deze manier weer gegeven. Het klikken op de klantnaam zal ervoor zorgen dat de pagina van de klant in AuditCase wordt geopend.
Als er op de geklikt wordt dan opent aan de rechterkant van het scherm een overzicht van alle klant gegevens.
|
17964 - Tabblad "Acties" in startpagina veranderen naar "Deadlines" | ||
Om verwarring te voorkomen is de tab 'Acties' hernoemd naar 'Deadlines'.
|
16839 - Office outlook 365 add-in: Antwoord en Doorsturen via AuditCase | ||
Vanaf deze versie is het mogelijk om e-mail te beantwoorden en door te sturen via AuditCase vanuit Outlook zelf. Het bijbehorende artikel kan hier geraadpleegd worden. Het is overigens belangrijk dat als al een eerdere versie van de invoegtoepassing in gebruik was, deze bij te werken in uw omgeving. Hoe dat moet is hier beschreven.
|
17599 - Taak op uitgaande correspondentie kunnen aanmaken | ||
Het is nu mogelijk om een taak aan te maken op een uitgaand correspondentiestuk. Een taak kan worden voorzien van een einddatum. En dat is handig om in de gaten te houden of er een reactie komt van de klant op het verzonden stuk. Deze functionaliteit was al eerder beschikbaar gemaakt op een inkomend stuk en dossierstuk. Deze nieuwe functie werkt op dezelfde manier. |
13902 - Documenten in startpagina beter weergeven op tijd | ||
Als er meerdere documenten op dezelfde dag worden aangemaakt dan werden die in de vorige versies verkeerd om gesorteerd. De sortering bleek aflopend op datum te zijn en oplopend op tijd. Dit probleem is opgelost |
17181 - Als gebruiker wil ik graag de bestandsnaam kunnen gebruiken als onderwerp in het IC stuk wanneer het document is aangeleverd via de api | ||
Zodra de upload API call gebruikt om stukken in de module Inkomende Correspondentie te krijgen is het mogelijk om automatisch in het onderwerp de naam van de bijlage op te nemen. |
17127 - Lijstje goedkeurders doorzoekbaar maken met zoekveldje | ||
In het veld goedkeurder van de klantkaart werkte het zoekveld niet meer goed. Dit is opgelost. |
17180 - Als api-consument (portal) wil ik meerdere bestanden in één api call kunnen aanleveren zodat deze niet als meerdere documenten aangemaakt worden | ||
In sommige AuditCase API aanroepen is het mogelijk geworden in één aanroep meerdere bestanden in te sturen. Het oude systeem met behulp van het meesturen van een "indentifier" is niet meer nodig, maar nog wel intact. De aanroepen die zijn veranderd zijn: |
17853 - Creaim koppeling | ||
AuditCase heeft nu een koppeling met Creaim. Bedrijven en particuliere klanten kunnen vanuit AuditCase naar Creaim worden doorgezet. Hier staat de specificatie van deze koppeling: |