In AuditCase is er een samenvatting beschikbaar, deze kan geprint worden, gekoppeld aan voip en ingericht worden naar smaak. In dit artikel bespreken we deze functie.
Openen samenvatting
1. De gegevens van een klant bedrijf/persoon zijn eenvoudig te benaderen door te klikken op Samenvatting openen. (Klik naast de naam van de klant om deze optie te krijgen).
2. Wanneer je op de klantpagina zit kun je ook op het I teken -- klikken.
(Aan de rechterkant van de naam in de bovenste balk).
De samenvatting
Wanneer er op de geklikt is opent de samenvatting aan de rechterkant van het scherm. Hier is direct alle relevante informatie van een klant te zien. De samenvatting kan vanaf deze plek worden uitgeprint en met een voip koppeling kan de klant ook direct gebeld worden.
Wanneer u nogmaals op de klikt, de actie of de Escape toets, dan wordt dit scherm weer gesloten.
Inrichten samenvatting
Daarnaast is het mogelijk om de samenvatting naar eigen wens in te richten. De velden die hier getoond worden en de volgorde kunnen zo ingericht worden als wenselijk is.
Ze kunnen ook per klant 'soort' ingericht worden. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om bij een bedrijf alleen het vaste telefoonnummer te tonen en bij een contactpersoon alleen het 06 nummer.
Standaard samenvatting
De standaard inrichting wordt gebruikt bij een nieuwe omgeving. Wanneer dit nooit aangepast wordt blijft dit de standaard. Wanneer dit gewijzigd mag worden kan hiervoor een ticket ingediend worden bij ons.
Geef hierbij aan:
- Welke velder er toegevoegd en verwijderd mogen worden.
- Voor welke klant (soort) dit geldt.
- In welke volgorde de velden getoond mogen worden in de samenvatting.
Voor meer informatie over het indienen van een ticket kunt u terecht in het artikel: