C2CAC-5581: Klantpagina sneller inladen
Als er van klant gewisseld wordt dan zal dat vanaf deze versie merkbaar sneller gaan. We hebben de gehele pagina op technisch gebied herzien maar de werking en uiterlijk hetzelfde gehouden. Er is gekozen voor een nieuw 'framework' dat we vanaf deze versie vaker op verschillende plekken in AuditCase zullen gaan integreren. Een belangrijk doel hiervan is performance winst, maar ook hebben we hierdoor meer/betere mogelijkheden om op door te ontwikkelen.
C2CAC-5346: foutmelding indien bestandsnaam sjabloon naam hetzelfde is als het sjabloonbestand.
Wanneer er een bijlage in een sjabloon staat, en in het veld "Bestandsnaam bijlage" wordt dezelfde naam opgegeven als de naam van de bijlage, dan komt er een foutmelding "Bijlage bestaat al op het document" zodra het sjabloon wordt gebruikt.
Om dit probleem te voorkomen is er een extra controle toegevoegd tijdens het opslaan van een sjabloon in AuditCase:
C2CAC-5743: Veld 'veld invoegen' in mail sjabloon mist
Het hulpveld voor het gebruik in e-mail sjablonen werkte niet meer. Dit is opgelost deze versie.
C2CAC-5242: E-mail met 50+ bijlagen kon niet worden verwerkt in de invoegtoepassing.
Het is nu mogelijk om e-mails met veel bijlagen in AuditCase te archiveren.
C2CAC-5365: Archivering past lijst "laatste 15 bekeken" niet aan.
De invoegtoepassing werkt vanaf deze versie ook de laatste 15 bekeken lijst bij. Dit maakt het gemakkelijker om een klant terug te vinden tijdens archiveren van meerdere e-mails.
C2CAC-5556: Optioneel bedrijfsgegevens hoofd persoon overnemen
Het is nu mogelijk om bedrijfsgegevens ook automatisch van de hoofdpersoon over te nemen. Hierdoor kan gemakkelijker het zakelijk e-mailadres of mobiele nummer worden overgenomen in de gekoppelde persoon. Om dit in te stellen kan het veld 'overnemen van hoofdpersoon' op 'Ja' worden gezet.
Dit veld is ook beschikbaar gemaakt in de Import.
Wanneer gebruik je deze optie?
Stel er is een DGA die ook bij meerdere bedrijven een contactpersoon is. Dan kun je nu bij ieder van die registraties als contactpersoon ook andere e-mailadressen en telefoonnummers opnemen. Dat kan handig zijn want iemand kan bij Bedrijf X een heel ander e-mailadres en telefoonnummer gebruiken als bij Bedrijf Y. Maar in de praktijk is het vaak zo dat dit helemaal niet gebruikt wordt en dat zo'n DGA gewoon altijd hetzelfde e-mailadres en telefoonnummer gebruikt. Dan kun je nu het vinkje op "Ja" zetten en dan wordt het allemaal synchroon gehouden en kan het ook niet per ongeluk meer afwijken.
C2CAC-5430: Wat gaan we doen met wees documenten in verzameldossier?
Vanaf versie 12.5 hebben wij afscheid genomen van het verzameldossier. Een nieuwe aangemaakte klant krijgt vanaf nu niet direct een dossierdatabase. Deze wordt aangemaakt zodra het eerste dossierstuk wordt aangemaakt.
De bestaande dossiers in het verzameldossier worden naar een eigen dossier van de klant verplaatst.
Het kan zijn dat sommige dossierstukken in het verzameldossier blijven staan omdat bijvoorbeeld de klant niet gevonden worden (of om andere redenen). In deze versie maken wij een klant met de naam VerzamelDossierKlant aan. Alle overgebleven dossierstukken in het verzameldossier worden naar deze klant verplaatst. In het overzicht 'Labels' zijn de dossierstukken gecategoriseerd op de klantnaam.
C2CAC-5337: Gelijk trekken van de woorden "Kantoor", "Verantwoordelijk kantoor" en "Vestiging" in één woord.
In AuditCase wordt voor het kantoor diverse termen gebruikt: "Kantoor", "Verantwoordelijk kantoor" en "Vestiging". In deze versie hebben wij dit gelijk getrokken en hanteren we nu één term: Kantoor.
C2CAC-5625: Naar Fiscaal Gemak BTW-nummer/VAT nummer niet proberen door te zetten wanneer én RSIN aanwezig én buitenlands BTW/VAT.
Bij het doorzetten van een klant naar Fiscaal Gemak is óf het BTW-nummer/VAT nummer ófwel het RSIN nummer verplicht. Fiscaal Gemak doet een validatie op BTW-nummer. Wanneer een klant een buitenlands BTW-nummer heeft en dit wordt samen met RSIN doorgezet komt er een validatie foutmelding op BTW-nummer terug. Ter voorkoming van deze foutmelding hebben wij de configuratie aangepast. Wanneer het vinkje buitenlands BTW aanstaat, wordt het BTW-nummer niet doorgezet.
C2CAC-5625: CaseWare Cloud: het request document kan niet opgeslagen worden wanneer de response te groot is.
Bij het doorzetten van de klanten naar CaseWare Cloud komen er responses terug die wij in het request document opslaan. Wanneer een klant veel contactpersonen heeft, dan komt er een hele grote response terug. Bij het opslaan van deze response komt er een foutmelding dat het veld te groot is.
Dit probleem is in deze versie opgelost.
C2CAC-5583: De actie "Direct Aanpassen" in UC komt te vervallen
C2CAC-5585: KVK uittreksel / niet mogelijk wanneer nog geen documenten
Er was een probleem bij het ophalen van de KvK uittreksel.
Wanneer de klant geen dossier heeft kon de KvK uittreksel niet opgehaald worden.
Dit probleem is in deze versie opgelost.