C2CAC-6849: Nieuw document 'framework' in AuditCase voor meer snelheid en betere gebruikerservaring.
We zijn er al enige tijd mee bezig; een grote ontwikkeling om het maken, lezen en bewerken van documenten in AuditCase flink te verbeteren.
Vanaf AuditCase versie 13.7 wordt deze ontwikkeling zichtbaar in een deel van AuditCase. Alle documenten die in het klant dossier én de 'documenten' module worden bewerkt, aangemaakt of gelezen werken vanaf nu via dit nieuwe systeem.
Resultaat: het bewerken en inladen van een dossier document in AuditCase gaat een stuk sneller. Van gemiddeld 3,5 seconden naar minder dan 1 seconde.
Documenten in overige modulen zijn nog in ontwikkeling. In volgende versies van AuditCase zullen er meer modulen en documenttypen worden overgezet.
Wij hebben ervoor gekozen om de look & feel over te nemen van het 'oude systeem' zodat er geen training of uitleg vereist is na de upgrade van AuditCase. Maar toch zijn een aantal kleine zaken veranderd en die leggen we hieronder uit:
Bestanden kunnen in wijzig modus gemakkelijk worden hernoemd
Tijdens het werken aan een document is het vaak handig dat een bestand hernoemd kan worden. Dit kan vanaf nu direct in wijzig modus (let op: dit geldt alleen voor dossierstukken momenteel).
Bestanden worden direct ge-upload na het toevoegen
Zodra er 1 of meer bestanden worden toegevoegd aan een dossierstuk dan worden deze direct opgeslagen in AuditCase. Het voordeel hiervan is: u kunt een Office document direct bewerken via AuditCase.
Nieuwe Ja/Nee knop
Bovenstaande knop is aangepast naar een modernere variant waarbij het tevens beter zichtbaar is op welke waarde knop staat. Zo ziet de nieuwe knop er uit:
De waarde veranderen kan nog steeds door middel van één muisklik.
Nieuwe opgemaakte vrije tekst component
Het component die vooral herkenbaar is tijdens het typen van e-mails, is ook beschikbaar in de tab 'toelichting' van ieder dossierstuk. Dit component heeft ook een vervanging gekregen. De functionaliteit is vrijwel gelijk gebleven.
C2CAC-6787: Insturen document naar ValidSign vanuit een particuliere klant (zonder daarvoor een contactpersoon aan te hoeven maken)
In het veld ondertekenaar kan vanaf deze versie ook direct een klant-persoon gekozen worden. De voorwaarde is wel dat de particuliere klant een e-mailadres heeft en indien ingesteld ook een mobiele nummer voor authenticatie.
C2CAC-6781: Extra SBI code kunnen vastleggen in AuditCase
Naast de primair SBI code kan er nu twee secundair sbi codes vast gelegd worden. Ook hebben we de koppeling met Company.info uitgebreid dat als er meerdere sbi codes gevonden zijn dat ze in AuditCase geupdate worden.
C2CAC-6772: Bijlage toevoegen met diakritisch teken gaat soms mis
Er was een probleem in AuditCase dat sommige tekens in een bestandsnaam niet goed in AuditCase werden opgeslagen, als een bestand naar AuditCase werd geupload. Van het speciale teken werd dan een � gemaakt. Dit probleem is opgelost in AuditCase.
C2CAC-6817: Klantspecifieke autorisatie regel is aan te passen zonder dat de autorisatie doorgerekend werd.
Als een autorisatieregel direct in de weergave geopend werd dan kon het bewerkt worden. De aanpassingen werden echter niet toegepast. Dit probleem is opgelost zodat er een duidelijke melding verschijnt waarom de regel niet bewerkt kan worden.
C2CAC-6658: Predicaat nog benodigd?
Bij particuliere klanten en contactpersonen is er een veld Predicaat. U kon alleen via een vaste lijst een predicaat kiezen. In deze versie is dit een vrij invoerveld geworden. Door middel van een conversie is de waarde van dit veld geconverteerd naar de waarde die met hoofdletter begint.
C2CAC-6786: Sectie WTA onder tabblad Algemeen verplaatsen naar tabblad Intern
De sectie WTA is verplaatst naar het tabblad Intern, onder de sectie Opdrachten omdat deze gegevens daar eigenlijk meer bij horen.
C2CAC-6217: Taken - periodiciteit onderdeel maken van automatische taken
Taken voor opdrachten met een periodiciteit kunnen worden geconfigureerd in de beheer module. Nadat dit goed geconfigureerd is, worden automatisch taken aangemaakt voor klanten voor de geconfigureerde periode.
Dit vervangt de selectie - periodiciteit opdrachten menu item in de relatiemodule waarin de taken alleen met de hand aangemaakt konden worden voor een periode.
Voor meer informatie verwijzen we graag naar dit artikel Automatische taken - Introductie.
C2CAC-6617: Opnemen sectie "Dossierstructuur" in automatische taken om deze te archiveren in de klantdossiers
Het is automatische taken nu ook mogelijk om de dossier structuur te configureren. Deze structuur wordt dan overgenomen op de aangemaakte taak. De configuratie op het automatische taakformulier: