C2CAC-7406: Acquisitie omgezet naar nieuw systeem
Acquisitie module is omgebouwd naar een nieuw systeem. Het nieuwe systeem maakt het formulier sneller. Er is eigenlijk niks zichtbaar veranderd behalve dat het sneller op interactie reageert.
C2CAC-8454: Aanmaken relatie (bedrijf) vanaf acties Mijn Startpagina
In de startpagina is er een actie bijgekomen om snel een nieuwe relatie (bedrijf) aan te maken. Voor deze actie moest voorheen de 'Relatie' module apart geopend worden, maar is nu sneller bereikbaar.
C2CAC-8022: Contactpersoon bij iedere klantstatus aan kunnen maken.
In deze versie komt een wijziging mee waarbij het rechtlijniger wordt wanneer iemand een contactpersoon kan aanmaken en bewerken. Hiervoor moet de rol [Contactpersoon] toegewezen zijn. In de vorige versie was dit soms afhankelijk van de klantstatus een andere rol. Dit was lastig te begrijpen en is in deze versie dus versimpelt.
C2CAC-8407: E-mail veld toont niet alle opties
Tijdens het selecteren van contacten in een e-mail konden niet altijd alle contacten worden gevonden. Dit had te maken doordat de lijst alleen resultaten op uniek e-mailadres toonde. Uiteindelijk wordt namelijk alleen het e-mailadres gebruikt om een e-mail naar te versturen.
We hebben de werking hiervan aangepast zodat alle contacten, ook met het zelfde e-mailadres, gekozen kunnen worden.
C2CAC-8217: Content-RealTotal geeft niet juist aantal terug in viewdata/clients.
In de api aanroepen waarin paging gebruikt kan worden is nu het probleem opgelost waarbij de 'Content-RealTotal' response header niet het juiste totaal terug gaf.
C2CAC-8432: Import stopt als er nog een document in bewerken staat tijdens definitief importeren
Tijdens het importeren kon het zijn dat het proces werd afgebroken indien 1 van de klantkaarten nog in bewerking stond bij een collega. De foutmelding dat terugkwam was tevens onduidelijk. Dit probleem hebben we nu opgelost zodat de resterende regels wel weer worden verwerkt.
C2CAC-7858: CaseWare Cloud koppeling klant naar inactief.
Wanneer er in CaseWare Cloud een entiteit wordt aangemaakt dan krijgt deze de status actief.
Wij hebben verzoeken gehad om de status van de klant in CaseWare Cloud op inactief te zetten wanneer de klant in AuditCase de status Geen klant meer krijgt.
Dit hebben wij in deze versie gerealiseerd.