C2CAC-10034: Nieuwe linkerzijpaneel & bovenbalk ontwikkelen
In deze versie is er een nieuwe opzet van de bovenbalk en het linkerzijpaneel geïntroduceerd.
Deze nieuwe opzet omvat veranderingen op het gebied van styling/design en functionaliteit.
Een grote verandering op gebied van styling is dat we vanaf deze versie het gebruik van kleuren standaardiseren en individueel niet meer afwijken bij klanten. Als basiskleur wordt nu blauw gehanteerd zoals op de foto's in dit artikel is weergegeven.
Op de bovenstaande afbeelding is het nieuwe linkerzijpaneel zichtbaar. Hierin worden nu uitsluitend de klanten weergegeven. Hierbij wordt de gehele klantweergave in één overzicht getoond, dus zowel de favoriete klanten als de laatste 15 bekeken klanten. Het is ook mogelijk om vanuit deze lijst klanten direct toe te voegen als favoriet of te verwijderen. Dit kan door op het ster-icoon te klikken. Bovendien is het nog steeds mogelijk om vanuit het zijpaneel op een klant te klikken en vanuit de opengeklapte lijst een actie te selecteren.
Het oude 'pin' icoon is vervangen door de knop die vastzit aan de rechterkant van het zijpaneel. Het grote verschil met het oude zijpaneel is dat de nieuwe automatisch openklapt wanneer je er met de muis overheen gaat. Wanneer je met de muis eruit gaat dan schuift het paneel weer terug waardoor je meer werkruimte op je scherm hebt. Door op de knop te klikken aan de zijkant kun je het zijpaneel vastzetten of losmaken zoals je eerder wellicht deed met het pin-icoon.
Naast de bovengenoemde zaken zijn er ook een aantal zaken verplaatst in de nieuwe opzet. Zo is de zoekbalk niet langer aanwezig in het linkerzijpaneel. Deze is verplaatst naar de nieuwe bovenbalk. De werking hiervan blijft hetzelfde. Daarnaast zijn de tabjes 'Netwerk' en 'Acties' verdwenen uit het linkerzijpaneel. De actie tab functionaliteit is nu verwerkt in de nieuwe bovenbalk, daarover staat hieronder meer uitleg. Het netwerk tab en alle bijbehorende informatie wordt nu onder de klantklant weergegeven zoals de onderstaande afbeelding laat zien:
Door op het tabje te klikken krijg je een weergave van de desbetreffende informatie.
Nieuwe bovenbalk
Naast de nieuwe zijpaneel is er ook een nieuwe bovenbalk geïntroduceerd. Het is het nu mogelijk om via het '3 puntjes -icoon' een actie te starten. Wanneer je hierop klikt als je je in een klantweergave bevind, dan krijg je een overzicht voor alle acties voor die desbetreffende klant. Wanneer je je niet in een klant weergave zit, dan kun je algemene acties aanmaken.
C2CAC-10028: Inkomende en uitgaande mail meer informatie over de e-mail tonen
In de nieuwe weergave is het mogelijk om snel door e-mails in een dossier heen te bladeren. De informatie dat hier getoond wordt is uitgebreid met de velden aan,cc,bcc,verzender,afzender en datum.
C2CAC-9949: ValidSign: Standaard instellingen in kunnen stellen
Het is nu mogelijk om in de configuratie in te stellen dat er standaard in volgorde ondertekenend moet worden en dat het herinneringsschema standaard ingeschakeld is. Dit is eenvoudig te wijzigen binnen de nieuwe systeeminstellingen pagina van AuditCase.
C2CAC-10168: Telefoonnummers voorzien van bellen link
In de snelle weergave worden nu telefoonnummers als een link getoond. Als hierop geklikt wordt kan er gemakkelijk een app of belverzoek worden opgestart. Dit verzoek wordt volledig door de browser afgehandeld. Vraag uw IT beheerder voor meer informatie om deze optie goed te kunnen gebruiken.
C2CAC-10079: Qics - GKM= inactief periodiek opnieuw proberen door te zetten
Wanneer in AuditCase een klant op de status GKM wordt gezet, dan wordt deze als inactief doorgezet naar Qics. Wanneer er nog OHW is, dan komt er een foutmelding dat dit niet gelukt is, echter is de status van de klant in AuditCase op GKM en in Qics nog steeds actief.
In deze versie hebben wij een extra mogelijkheid ontwikkeld die elke week deze klanten opnieuw probeert door te zetten zodat deze GKM klanten worden gesynchroniseerd.