Wanneer je boven in AuditCase een rode balk ziet met de melding: 'Network Error', dan komt dit omdat er tijdens het inladen van AuditCase een probleem is (of is geweest) met de verbinding.
Als je dit krijgt kun je een aantal dingen zelf controleren en testen.
- Ververs de pagina met F5 of CTRL F5, mocht hierna de melding terug komen kun je nog een aantal zaken testen
- Test je internet verbinding of deze stabiel is:
Dit kun je doen via een Speedtest
Aan het einde van de test krijg je 4 waardes welke veel over de stabiliteit en snelheid vertellen van je verbinding.
De 'ping' vertelt je hoe snel je antwoord krijgt van de andere kant en het meest ideale is tot max 15ms, daarnaast heb je nog een 'jitter' waarde deze zou nagenoeg 0 ms moeten zijn maar niet hoger dan 5ms. Mocht deze toch hoger zijn dan 5ms dan kan dit duiden op een instabiliteit van je verbinding en zal de provider onderzoek moeten doen.
Daarnaast heb je je download en upload snelheid welke conform je abonnement zou moeten zijn.
Als je al deze testen hebt gedaan en de melding blijft, dan kan je nog testen (indien mogelijk) op een andere computer of locatie (bijvoorbeeld thuis of op kantoor). Wanneer hier het probleem niet speelt, dan is het een werkplek gebonden probleem en kan dit gemeld worden bij de IT beheerder.
Mocht dit ook op andere computers voorkomen, dan kan er een ticket bij ons ingediend worden. Graag voorzien van screenshots van de bovengenoemde testen, en kort omschreven wat er zelf al getest of geprobeerd is, zodat we werkplek gebonden problemen snel kunnen uitsluiten.