C2CAC-10000: AuditCase App update
In de Play Store en Apple store zal binnenkort een update van de AuditCase app te vinden zijn. De volgende aanpassingen zijn gedaan.
- De AuditCase app vereist na de update een vingerafdruk, faceid of pincode alvorens toegang verkregen kan worden. Dit wordt gecontroleerd na het opstarten van de app.
- We hebben de navigatie tussen verschillende schermen verbeterd. Waar dit voorheen alleen rechtsboven beschikbaar was, is dit nu gemakkelijker bereikbaar als de telefoon in de hand vastgehouden wordt. Hieronder volgen een aantal voorbeelden.
C2CAC-3171: Tonen van aantal bijlagen in dossierstukken
Tot op heden werd er alleen een paperclip icoon getoond wanneer er één of meerdere bijlagen gekoppeld waren aan een dossierstuk. In deze versie is een bijlageteller toegevoegd die het aantal bijlagen in het desbetreffende dossierstuk weergeeft.
C2CAC-9501: ValidSign: taal meesturen zodat het ondertekenverzoek in de juiste taal bij de klant komt
Het is nu mogelijk om het ondertekenverzoek dat per e-mail door ValidSign verstuurd wordt in het Engels te laten versturen. Dit zal dan voor alle ondertekenaars gelden. Hiervoor is een extra optie in AuditCase bij gekomen:
C2CAC-9907: CaseWare Cloud koppeling: De rechtsvorm eenmanszaak ook doorzetten naar CWC
In de CaseWare Cloud koppeling zetten wij alle rechtsvormen door behalve eenmanszaak en 'Onderlinge waarborgmaatschappij ...'.
In deze versie hebben wij aanpassingen doorgevoerd zodat de rechtsvorm eenmanszaak ook naar CaseWare Cloud doorgezet kan worden.
C2CAC-9887: Naam+Tijd stempel beschikbaar maken in notities
De naam+tijd stempel die reeds aanwezig is bij het aanmaken/bewerken van taken/acquisities, is nu ook beschikbaar gemaakt in notities.
C2CAC-9911: Koppelingen: Mogelijkheid om de external id te resetten
Wanneer een klant voor het eerst naar een pakket doorgezet wordt, wordt hij daar aangemaakt met een unieke sleutel. Dit noemen wij het external id.
Bij de meeste koppelingen slaan wij deze in AuditCase op. Wanneer de klant opnieuw wordt doorgezet, zetten wij de klant met opgeslagen sleutel door.
Soms komt er een foutmelding terug dat de sleutel niet meer klopt. Wij weten hiervan de reden niet. Maar soms gebeurt dit wanneer de administratie van klant in ander pakket wordt gewijzigd.
Om dit probleem op te lossen, moeten wij de opgeslagen external id in AuditCase resetten en klant opnieuw doorzetten. Wegens deze reden hebben wij een actie gemaakt onder de actieknop van het koppeling document die zichtbaar is voor de beheerder. Met deze actieknop wordt de opgeslagen external id in AuditCase gereset.