Releasedatum 29 september 2022
CDT verzorgt de communicatie tussen de SAMENSTEL+ (de publicatie) en VPB+ (de aangifte) en het klantportaal van het kantoor.
Publicaties en aangiftes worden door de CDT als een XBRL-bestand ingestuurd naar het klantportaal. Het klantportaal verzorgt op haar beurt de communicatie met de Digipoort. Ook verzorgt de CDT de terugkoppeling van de status van de publicatie en aangifte naar de activiteit van het insturen in de Caseware Cloud, zodat dit zichtbaar is in de tijdlijn bij de entiteit.
De functioneel beheerder van de Cloud omgeving kan de koppeling tussen klantportalen in CDT instellen zodat publicaties en aangiftes verstuurd kunnen worden vanuit SAMENSTEL+ en VPB+.
Op 29 September 2022 wordt de naam veranderd van NL Beheer naar CDT. Tevens wordt dan ook het icon gewijzigd, zodat ook CDT een eigen, herkenbaar, icon heeft.
CDT kunt u terug vinden in het hamburgermenu binnen u Cloud omgeving;
Let op; Tijdens het toewijzen van de apps aan gebruikers zal de naam van CDT door technische redenen tijdelijk ongewijzigd zijn.
Vanuit CDT kunnen de volgende klantportalen worden geconfigureerd;
- Caseware Digipoort
- Client Online
- Mijn Upload Service
- CreAim
- HIX
Voor meer informatie over het instellen van de koppeling naar klant portalen binnen CDT verwijs ik u naar dit artikel.