Kantoren krijgen vaak te maken met reviewers van buitenaf en als u gebruik maakt van Caseware Cloud dan hebben zij toegang nodig tot uw Cloud omgeving. In dit artikel leggen wij u uit hoe dit kan regelen.
Bekijk de video voor een step by step guide om een review account aan te maken in cloud.
Hieronder kun je de stappen uit de video nogmaals bekijken. Klik op het pijltje aan de rechter kant om door te gaan naar de volgende afbeelding, of kies een afbeelding met de pagina selector aan de onderkant.
1. Maak een account aan bij Contactpersonen
2. Nieuw | Contactpersonen
3. Vul Email, Voornaam en achternaam en koppel betreffende entiteit
4. Maak een wachtwoord aan, u kunt hieruit kiezen uit verschillende opties
5. Bij Apps, Working Papers aanvinken zonder Aanmaken
6. Klik Opslaan om het review account aan te maken
7. Navigeer naar de betreffende entiteit en klik op het poppetje om de reviewer toegang te verlenen aan de entiteit
8. Ga nu naar het betreffende SmartSync dossier en klik op het poppetje
9. Zet Contactpersonen toestaan aan bij contactpersonen
10. Zoek het review account op, wijs Lezer toe en klik op Deel
In het SmartSync overzicht krijgt de reviewer enkel dossiers te zien die aan hen zijn toegewezen.
Als u alles correct heeft ingesteld dan zal het desbetreffende dossier bij de reviewer (Alleen-lezen) aangeven.