Contactpersonen zijn gebruikers in de organisatie van uw klant die samenwerken met uw medewerkers.
In Caseware Cloud zullen contactpersonen met name:
- Reageren op vragen van medewerkers;
-
Zich richten op andere taken in de samenwerking en communicatie, zoals reageren op activiteiten of vragen.
Samen werken binnen de Caseware Cloud apps
Zie artikel Samenwerken als klant voor meer uitleg over het samenwerken als klant. Hierin wordt er uitgelegd wat er allemaal mogelijk is zodra er ingelogd is als contactpersoon en hoe de werkzaamheden uitgevoerd kunnen worden.
Omgaan met vragenlijst als klant
Klanten krijgen vragenlijst te zien nadat hij/zij toegevoegd is aan de entiteit en de vragenlijst verstuurd is aan betreffende contactpersoon.
De klant krijgt een overzicht te zien, dit ziet er als volgt uit:
De status van betreffende vraag wordt aangepast zodra er actie is uitgevoerd bijvoorbeeld opgevraagde document uploaden.
Let op, pas op Antwoord verzenden klikken nadat alle documenten zijn geüpload.
Zodra het betreffende antwoord verstuurd is, kan de gebruiker kiezen uit twee opties, de vraag accepteren of weigeren. Als de gebruiker gecontroleerd heeft of alle genodigde stukken compleet en correct zijn ingeleverd kan hij de vraag accepteren. De status van betreffende vraag veranderd naar Geaccepteerd.
Let op, De upload actie wordt opnieuw verzonden naar de klant zodra betreffende vraag geweigerd wordt door de gebruiker, bijvoorbeeld wanneer opgevraagde stukken incompleet zijn.