Wat is PBC+?
Door middel van vragenlijst binnen de PBC+ kun je relevante informatie en documenten opvragen voor bijvoorbeeld Samenstel+. Vanuit de vragenlijst worden ook de standaardbrieven voor opdrachtbevestiging en de LOR opgenomen. Deze worden gegenereerd door vragen te beantwoorden in betreffende checklist.
Hiernaast kun je met PBC+ het volgende:
-
Efficiënt benodigde stukken en informatie opvragen bij een klant.
-
Snel en eenvoudig communiceren of samenwerken als klant.
- In een oogopslag voortgang bijhouden en zien welke documenten nog niet zijn.
-
Werken binnen de beveiligde Caseware Cloud omgeving.
Aan de slag met PBC+
Om aan de slag te gaan met de PBC+ app kun je inloggen als contactpersoon en als gebruiker. In PBC+ werk je met vragenlijsten die de relevante informatie en documenten opvragen voor samenstel-, beoordelings- en controleopdrachten. Daarnaast zijn de standaardbrieven voor de opdrachtbevestiging en de LOR opgenomen.
Vragenlijsten kun je bewerken, verzenden of beantwoorden. Ook is het mogelijk om status van vragenlijsten te controleren of te heropenen en als vragenlijsten afgerond zijn kun je deze voltooien.
PBC+ is ook beschikbaar in combinatie met Working Papers. Wil je meer weten over deze integratie, zie Integratie met PBC+