In dit artikel willen we de aandacht vestigen op een uitbreiding van ons support systeem. Via de Helppagina van Caseware International worden verschillende help-artikelen aangeboden die een aanvulling kunnen zijn op de al bestaande informatie die we op Zendesk bieden.
Caseware Help
Deze artikelen hebben met name betrekking op de functionele werking van zowel het Cloud platform als de verschillende Cloud-apps. Zo kan je hier bijvoorbeeld informatie vinden over de mogelijkheden van de kantoorlaag, hoe je de jaarrekening kunt aanpassen en inrichten naar de organisatie en worden functies aangereikt voor de beheerders van het platform.
Artikelen op Zendesk gaan dieper in op de Nederlandse markt en de werking van de Nederlandse apps.
Let wel, de documentatie komt vanuit Caseware International en is door hen opgesteld en geschreven. Dit betekent dat niet alle artikelen relevant zijn voor de Nederlandse markt, maar deze worden zoveel mogelijk eruit gefilterd.
Daarnaast is de vertaling van deze documentatie is een lopend proces; veel van de artikelen relevant voor de Nederlandse markt zijn al vertaald, maar het kan voorkomen dat er nog artikelen missen of dat bij een update nieuwe informatie is toegevoegd die nog vertaald moet worden.
Klik hier voor de startpagina van de Nederlandse Helppagina’s of klik hier voor het artikel Veelgestelde Vragen en aan de zijkant kan je via de inhoudsopgave zien wat de help te bieden heeft.
Let ook op dat de taal ingesteld staat op Nederlands. Als je de pagina benaderd door docs.caseware.com in de browser in te typen kan het zijn dat de locatie nog niet goed herkend wordt en je de Engelse pagina te zien krijgt.
Bovenaan de pagina kan je eenvoudig van taal wisselen:
Voor vragen over specifieke onderwerpen verwijzen wij naar de volgende verzamelartikelen:
- Starten met Caseware Cloud
- Kantoorlaag binnen Caseware Cloud
- Starten met Samenstel+
- Starten met PBC+
- Contactpersonen binnen de Cloud apps
- De jaarrekening opstellen in Caseware Cloud
- Werken met Caseware Cloud en Working Papers