Met ingang van Working Papers 2020 zijn er een aantal aanpassingen gedaan in de integratie met CaseWare Cloud. Dit heeft u kunnen lezen in de releasenotes van Working Papers 2020. Met name de integratie van contactpersonen zal het meest opvallend zijn. In dit artikel beschrijven wij hoe u hiermee omgaat.
Waarom
De reden waarom informatie in Cloud wordt bijgehouden is om deze informatie over alle opdrachten die u voor een klant doet, consistent te houden. Op één plek past u de informatie aan en dit is dan meteen beschikbaar in alle opdrachten zodat u daar nooit meer naar hoeft om te kijken.
Wat
De velden die niet meer in een Working Papers opdracht kunnen worden aangepast indien deze aan een Cloudentiteit verbonden is, zijn:
- Naam/adres
- SBI code
- Klantnummer
- Contact 1 + Contact 2
- Voornaam
- Tussenvoegsel
- Achternaam
- Zakelijk nummer
- Mobielnummer
- Privénummer
- e-mailadres
Contactpersonen
Om contactpersonen in de respectievelijke tabbladen van Working Papers te krijgen moeten deze dus worden ingevuld in CaseWare Cloud. Contact 1 is het eerste contact dat u invult met een mailadres en Contact 2 is het tweede contact dat u invult.
Het mailadres invullen is hier een voorwaarde om deze gegevens naar Cloud te krijgen. Dit moet u dus vermelden.
N.B. Uw contact krijgt geen mailberichten wanneer u onder Toegangsniveau de vinkjes niet aanzet.