Na het inloggen in Exact Online kan het voorkomen dat de volgende foutmelding wordt weergegeven waarna het importeren niet mogelijk is:
Oorzaak:
Bij het eerste keer inloggen in Exact Online, vanuit de Caseware Connector Financieel, wordt een scherm getoond waarin de toegang wordt ingesteld en de voorwaarden worden geaccepteerd. Deze toegang kan voor 'Alle administraties' of voor specifiek één administratie worden ingesteld. Deze instellingen blijven bewaard in de browser geschiedenis en deze pop-up wordt niet meer weergegeven. Zo is het dus niet mogelijk om toegang tot de administraties opnieuw in te stellen.
Oplossing:
Verwijder de browser geschiedenis zodat de Exact Online pop-up voor de toegang en voorwaarden weer verschijnt bij de eerst volgende keer inloggen in Exact Online. Dan de toegang tot instellen voor 'Alle huidige en toekomstige administraties'.
Mocht dit niet werken, dan kan hierna de appmachtiging voor de 'Caseware Connector Financieel 2020' worden ingetrokken in het Exact Online menu 'Import/Export' zodat de Exact Online pop-up voor de toegang en voorwaarden weer verschijnt bij de eerst volgende keer inloggen in Exact Online.