In dit artikel leest u hoe u de Citrix Workspace een reset kunt geven om opnieuw aan te melden.
Citrix Workspace voor Windows
1. Klik met de rechtermuisknop op de Citrix Workspace icoon.
2. Klik in het volgende menu op "Geavanceerde voorkeuren".
3. Klik in het volgende menu op "Citirx Workspace opnieuw instellen".
4. Klik in het volgende menu op "Ja, Citrix Workspace opnieuw instellen".
5. Klik in het volgende menu op "OK".
6. In het volgende scherm zal worden gevraagd een account toe te voegen.
Vul hier cwonazure.cloud.com in.
Nu is het weer mogelijk om opnieuw aan te melden zoals gebruikelijk.
Citrix Workspace voor Mac
1. Klik op het icoontje van de Citrix Receiver of de Citrix Workspace.
2. Klik in het volgende menu op "Preferences...".
3. In dit menu klikt u op Accounts en vervolgens selecteert u het actieve account.
4. Klik op de min-button om het account te verwijderen. Dit dient nogmaals bevestigd te worden.
5. Klik in het volgende menu op wederom op "Preferences...".
6. Kies voor "set up account" en vul hier cwonazure.cloud.com in.
Nu is het weer mogelijk om opnieuw aan te melden zoals gebruikelijk.