Onderstaand vindt u documentatie over de release ADV+ 2.525. Bij het aanmaken van een nieuw dossier zal dit nummer onder de informatie button onder "Over" zichtbaar zijn.
Als er gebruik wordt gemaakt van een kantoorlaag staat in dit artikel hoe om te gaan met een update.
Checklists
Op basis van input van gebruikers zijn alle checklists opnieuw bekeken. Waar nodig zijn deze aangepast om meer diepgang te creëren in de app en om de consistentie van de app te verbeteren.
Zo is in 1.03 Vaststellen werkzaamheden een vraag toegevoegd over de waarderingsgrondslag, in 2.05 Voorraden is Incourante voorraden en Onderhanden werk toegevoegd, in 2.10 Vermogen is Fiscale herinvesteringsreserve toegevoegd,
Verder zijn in alle checlists vragen toegevoegd als hierdoor een beter beeld van de klant vast gelegd kan worden en zijn vragen verwijderd als deze niet relevant waren. Daarnaast is bij diverse vragen de vraagstelling aangescherpt.
Hierdoor sluit de app nog beter aan bij de praktijk van het kantoor.
Rapportage
Er is een eerste versie van een tussentijdse rapportage toegevoegd. Naast een cijfermatige opstelling van de winst-en-verliesrekening staan ook enkele grafieken in het rapport.
In de kantoorlaag kan op dit rapport verdere inrichting worden gedaan door tekstblokken, andere cijferopstellingen of beschikbare grafieken toe te voegen. Op dossierniveau kan dat uiteraard ook worden gedaan om de rapportage specifiek te maken voor de klant.
Data
Een probleem bij de import waarbij standaard 2019 werd getoond in plaats van de periode/jaar van het dossier. De data werd wel correct geïmporteerd.