Wanneer u een Serviceaanvraag bij ons indient of wanneer een van onze Support medewerker een Support melding voor u aanmaakt is het het in veel gevallen zeer handig en erg belangrijk om over de juiste informatie te beschikken. Met de juist informatie kunnen wij u sneller en beter van dienst zijn en kan het probleem eerder worden achterhaald. Het maken van een Caseware Support Rapport is zeer eenvoudig en kan iedere gebruiker van Caseware Working Papers uitvoeren. Hoe u een Caseware Support Rapport kunt genereren leest u hieronder.
- U opent Caseware Working Papers en klik op Help aan de linkerkant van het Menu.
- Nadat u op Help heeft geklikt krijgt u de onderstaande keuze mogelijkheden.
Vervolgens klikt u op Systeeminformatie ophalen.
- Caseware Working Papers heeft nu een Caseware Support Rapport aangemaakt die u lokaal kunt opslaan. Hierna is het mogelijk om het Support Rapport als bijlage toe te voegen aan uw e-mail bericht of bij te voegen aan uw Service melding in ons Support portaal.
- Als u ervoor kiest om het Caseware Support Rapport te verzenden via de optie verzend rapport krijgt u eerst de volgende melding en zal het rapport als bijlage worden toegevoegd aan uw e-mail bericht.