In dit artikel leest de gebruiker van de software hoe de functionaliteit die de Caseware Connector ctrl biedt, gebruikt kan worden. Met het gebruiken van de ctrl portal krijgt de gebruiker de volgende mogelijkheden: Versturen van SBR, ophalen van CRM gegevens, versturen van een PBCL en de mogelijkheid om ook documenten uit ctrl toe te voegen aan het dossier.
Om dit mogelijk te maken moet de werkplek voorzien zijn van de juiste software en instellingen. De beheerder kan via dit artikel de benodigde informatie vinden.
Koppelen aan ctrl
Om gebruik te maken van de mogelijkheden op het ctrl platform moet een dossier eerst aan een klant in ctrl worden gekoppeld. Dit gebeurt door in het Flashboard te kiezen voor de optie Instellen CRM en Workflow. Deze verschijnt als de optie Importeer gegevens wordt gebruikt.
Afhankelijk van de instellingen in Connector Financieel over de modules die binnen het kantoor worden gebruikt, is het tabblad ctrl zichtbaar.
Via het knopje achter het veld zoek gegeven naam kan een lijst van cliënten in ctrl worden gevonden. De selectie kan worden beperkt door hier alvast (deel van) een naam in te geven.
Zijn de gegevens verwerkt kan dit dialoog venster via annuleren worden verlaten.
Nu is het dossier aan de klant gekoppeld en kunnen overige werkzaamheden worden verricht.
Ophalen van CRM gegevens
Ophalen van CRM gegevens verloopt via het document "Beschrijving van de huishouding/vennootschap" die altijd in het dossier aanwezig is bij gebruik van een manager oplossing.
In de menubalk is de Connect button actief en als deze wordt geselecteerd wordt de optie "Overnemen CRM informatie uit Ctrl zichtbaar.
Door hier op te klikken wordt de synchronisatie van CRM gegevens geactiveerd en worden de gegevens vanuit ctrl van de geselecteerde relatie (Koppelen aan ctrl) overgenomen