Met de Caseware Connector ctrl kunt u CRM gegevens ophalen, SBR publicaties aanleveren, PBCL versturen en documenten ophalen via de ctrl portal. In dit artikel leest u hoe de Caseware Connector ctrl wordt ingesteld.
Starten van het management programma voor alle instellingen
In de map waarin de Connector Financieel is geïnstalleerd, start u het toepassingsprogramma: "Caseware.Connector.Management.exe". Er wordt dan om een inlog gevraagd. Standaard kunt u inloggen met gebruikersnaam "admin" en wachtwoord "admin" tenzij dit door het bedrijf is aangepast.
De module ctrl aanzetten
In het tabblad Algemeen vindt u de optie ctrl en kunt u deze activeren middels de checkbox voor de naam. Voor meer informatie over het in het algemeen instellen van Connector Financieel leest u meer in het artikel "Beheerdershandleiding Connector Financieel - inrichting algemeen"
Via Ok verlaat u dit tabblad en kunt u via de menuoptie Modules de module ctrl openen.
Sectie: Upload/Download
1. URL upload bestanden: <wordt door ctrl verstrekt >
2. URL download bestanden: <wordt door ctrl verstrekt >
3. Organisatie: <wordt door ctrl verstrekt >
4. Toegangscode: <wordt door ctrl verstrekt >.
5. Te koppelen label: vrij in te geven benaming. Wordt gebruikt om documenten die vanuit ctrl komen te markeren in het dossier van Caseware.
Sectie: CRM synchronisatie
6. URL upload bestanden: <wordt door ctrl verstrekt >
7. Organisatie: <wordt door ctrl verstrekt >
8. Toegangscode: <wordt door ctrl verstrekt >