In dit artikel wordt uitgelegd hoe u gebruik maakt van de Gebruikers van MyCaseWare.
Via het menu Gebruikers kunt u collega's toegang verlenen tot MyCaseWare en bestaande MyCaseWare gebruikers beheren.
Voorbeeldscherm van MyCaseWare > GEBRUIKERS:
Klik op "+gebruiker aanmaken" om een nieuwe gebruiker toegang te verlenen tot MyCaseWare.
Voorbeeldscherm van MyCaseWare > GEBRUIKERS > Gebruiker aanmaken:
Wanneer u de gegevens heeft ingevuld kunt u de volgende toegangsrechten selecteren:
- Beheerder: Kan MyCaseWare-gebruikers aanmaken, licentiegegevens bekijken, software downloaden, aankopen doen en facturen bekijken en betalen.
- Facturatiebeheerder: Kan licentiegegevens bekijken, aankopen doen en facturen bekijken en betalen.
- Licentiebeheerder: Kan licentiegegevens bekijken, evenals software downloaden.
- Cloudbeheerder: Kan licentiegegevens bekijken, aankopen doen en facturen bekijken en betalen.
Wanneer u klikt op "Details" van een bestaande gebruiker kunt u de gegevens van de gebruiker wijzigen, de rechten in MyCaseWare aanpassen en of een uitnodiging versturen voor de toegang tot MyCaseWare.
Klik op "Gebruiker bewerken" om de gegevens te wijzigen en/of de rechten aan te passen. Klik op "Verstuur uitnodiging" om een activatiemail te versturen naar de gebruiker om toegang te verlenen tot MyCaseWare.
Voorbeeldscherm van MyCaseWare > GEBRUIKERS > gebruiker muteren: