Onderstaand vindt u documentatie over de release PBC+ 2.125. Bij het aanmaken van een nieuw dossier zal dit nummer onder de informatie button onder "Over" zichtbaar zijn.
Als er gebruik wordt gemaakt van een kantoorlaag staat in dit artikel hoe om te gaan met een update.
De volgende aanpassingen en toevoegingen zijn gedaan in de update:
Toevoegen van issues
Op verzoek van diverse klanten is het aanmaken van issues toegevoegd.
Issues kunnen nu worden aangemaakt op het dossier, op een checklist of op een vraag uit de checklist. Een issue is aan te maken door op het issue icoon (vlag) te klikken. Alle issues worden weergegeven door te klikken op issues.
Opdrachtbevestiging
De opdrachtbevestiging is op diverse plekken aangepast. De laatste standaard is verwerkt en alle nog in te voeren velden zijn vervangen door placeholders. De gebruiker ziet nu bovenin de opdrachtbevestiging hoeveel velden nog gevuld moeten worden.
Door te klikken op de tekst documentreservering worden de nog in te voeren velden getoond.
Workflowfases
De fase pre-audit afgerond is verwijderd. De volgende fases zijn nu beschikbaar in het dossier.
Korte datumnotatie
Waar van toepassing is de korte datumnotatie ingesteld, d-m.jjjj.
Diverse verbetering
In de checklisten zijn diverse kleine verbeteringen doorgevoerd. Hieronder vallen tekstuele aanpassingen, het tonen of verbergen van instructies.