In dit artikel wordt uitgelegd hoe u gebruik maakt van de Catalogus van MyCaseWare.
Vanuit de Catalogus kunt u zowel Cloud licenties als Cloud-app's aanschaffen. CaseWare Cloud omgevingen en gebruikers dienen bij de initiële aanschaf eenmalig 1 jaar vooruit betaald te worden. Na 1 jaar ontvangt u automatisch een "Renewal Invoice" op het door u opgegeven facturatie e-mailadres.
CaseWare Cloud-app's worden gefactureerd per dossier. Deze dossiers dient u per direct te betalen. Hiervoor ontvangt u dus ook geen "renewal invoice".
Betalingen moeten worden voldaan via iDEAL, bankoverschrijving of creditcard.
Voorbeeldscherm van MyCaseWare > Catalogus
Vanuit de catalogus kunt u de volgende producten aanschaffen:
- CaseWare Cloud licenties (CaseWare Cloud Additional User)
- Cloud-app PBC+
- Cloud-app WWFT+
- Cloud-app SAMENSTEL+
- CaseWare Cloud omgeving (Create CaseWare Cloud Firm - Netherlands)
1. CaseWare Cloud licenties (CaseWare Cloud Additional User)
Klik op "Koop dit item" als u een extra gebruikerslicentie wilt aanschaffen voor uw bestaande CaseWare Cloud omgeving.
Selecteer bij "Cloud Site" uw CaseWare Cloud omgeving. Vul bij "Hoeveelheid" het gewenste aantal licenties in. Klik vervolgens op "Voeg toe aan winkelmandje" om uw bestelling te plaatsen. U kunt nu doorgaan met winkelen of de bestelling voldoen door op "Uitchecken" te klikken. Ons advies is om te betalen met: iDEAL. Mocht dit niet mogelijk zijn dan via een bankoverschrijving of anders via een creditcard. Voor verdere uitleg verwijzen wij u naar de alinea "Betalingsmogelijkheden" zoals onderaan dit artikel beschreven.
Voorbeeldscherm van MyCaseWare > Catalogus > CaseWare Cloud Additional User
2. Cloud-app PBC+
Klik op "Koop dit item" als u één of meerdere PBC+ dossier(s) wilt aanschaffen voor uw bestaande CaseWare Cloud omgeving.
Selecteer bij "Cloud Site" uw CaseWare Cloud omgeving. Vul bij "Hoeveelheid" het gewenste aantal dossiers in. Klik vervolgens op "Voeg toe aan winkelmandje" om uw bestelling te plaatsen. U kunt nu doorgaan met winkelen of de bestelling voldoen door op "Uitchecken" te klikken. Ons advies is om te betalen met: iDEAL. Mocht dit niet mogelijk zijn dan via een bankoverschrijving of anders via een creditcard. Voor verdere uitleg verwijzen wij u naar de alinea "Betalingsmogelijkheden" zoals onderaan dit artikel beschreven.
Voorbeeldscherm van MyCaseWare > Catalogus > PBC+
3. Cloud-app WWFT+
Klik op "Koop dit item" als u één of meerdere WWFT+ dossier(s) wilt aanschaffen voor uw bestaande CaseWare Cloud omgeving.
Selecteer bij "Cloud Site" uw CaseWare Cloud omgeving. Vul bij "Hoeveelheid" het gewenste aantal dossiers in. Klik vervolgens op "Voeg toe aan winkelmandje" om uw bestelling te plaatsen. U kunt nu doorgaan met winkelen of de bestelling voldoen door op "Uitchecken" te klikken. Ons advies is om te betalen met: iDEAL. Mocht dit niet mogelijk zijn dan via een bankoverschrijving of anders via een creditcard. Voor verdere uitleg verwijzen wij u naar de alinea "Betalingsmogelijkheden" zoals onderaan dit artikel beschreven.
Voorbeeldscherm van MyCaseWare > Catalogus > WWFT+
4. Cloud-app SAMENSTEL+
Klik op "Koop dit item" als u één of meerdere SAMENSTEL+ dossier(s) wilt aanschaffen voor uw bestaande CaseWare Cloud omgeving.
Selecteer bij "Cloud Site" uw CaseWare Cloud omgeving. Vul bij "Hoeveelheid" het gewenste aantal dossiers in. Klik vervolgens op "Voeg toe aan winkelmandje" om uw bestelling te plaatsen. U kunt nu doorgaan met winkelen of de bestelling voldoen door op "Uitchecken" te klikken. Ons advies is om te betalen met: iDEAL. Mocht dit niet mogelijk zijn dan via een bankoverschrijving of anders via een creditcard. Voor verdere uitleg verwijzen wij u naar de alinea "Betalingsmogelijkheden" zoals onderaan dit artikel beschreven.
Voorbeeldscherm van MyCaseWare > Catalogus > SAMENSTEL+
5. CaseWare Cloud omgeving
Klik op "Koop dit item" als u een nieuwe Cloud omgeving wilt aanschaffen. Klik vervolgens op "Nieuwe Cloud Site instellen".
Vul bij "Bedrijfsinlog" uw gewenste url in. Ons advies is om de naam van uw bedrijf of kantoor te gebruiken bijvoorbeeld: nl.casewarecloud.com/uwkantoornaam. U ziet direct of de gekozen url nog beschikbaar is. Selecteer bij "beheerder contact informatie" de juiste contactpersoon voor deze Cloud omgeving. Selecteer bij "Contactpersoon voor facturering" de juiste contactpersoon voor de facturatie van uw CaseWare Cloud omgeving. Als u de enige bent binnen uw organisatie zult u alleen uw e-mailadres zien. U kunt altijd via het menu "Gebruikers" meerdere collega's toegang verlenen tot MyCaseWare. Zie hiervoor artikel: Gebruikers. Selecteer bij "Voorkeurstaal" Dutch. Klik op "Maak een website aan" om de omgeving aan te vragen.
Voorbeeldscherm van MyCaseWare > Catalogus > Create CaseWare Cloud Firm
Wanneer u op "Maak een website aan" heeft geklikt wordt uw website aangevraagd en dient u de eerste gebruikerslicentie direct te betalen. U kunt nu doorgaan met winkelen of de bestelling voldoen door op "Uitchecken" te klikken. Ons advies is om te betalen met: iDEAL. Mocht dit niet mogelijk zijn dan via een bankoverschrijving of anders via een creditcard. Voor verdere uitleg verwijzen wij u naar de alinea "Betalingsmogelijkheden" zoals onderaan dit artikel beschreven. Wanneer de betaling is voltooid ontvangt CaseWare Nederland een melding dat u een Cloud omgeving heeft aangeschaft. U ontvangt vervolgens automatisch een activatiemail met een tijdelijk wachtwoord waarmee u toegang krijgt tot uw CaseWare Cloud omgeving. (zie artikel: Toegang tot CaseWare Cloud)
Voorbeeldscherm van MyCaseWare > Catalogus > CaseWare Cloud > winkelmand
Het kan zijn dat u een melding krijgt wanneer u een item probeert aan te schaffen, wat aangeeft dat u de CaseWare Data Processing Agreement nog niet geaccepteerd heeft. Zie artikel: MyCaseWare onder de sectie CaseWare Agreements.
Betalingsmogelijkheden
Wanneer u op "Uitchecken" heeft geklikt kunt u kiezen uit de volgende betalingsmogelijkheden:
- Creditcard (VISA/MasterCard)
- Bank Transfer (bankoverschrijving)
- iDEAL
1. Creditcard (VISA/MasterCard)
Wanneer u kiest voor de creditcard optie krijgt u een melding dat u de omgeving van MyCaseWare gaat verlaten. Klik op "Doorgaan met". Vervolgens krijgt u een scherm waarop het bedrag staat wat u moet betalen. In dit scherm moet u uw creditcard gegevens invullen en vervolgens op "Pay" klikken.
Voorbeeldscherm van MyCaseWare > Winkelwagen > Creditcard
2. Bank Transfer (bankoverschrijving)
Wanneer u kiest voor de bank transfer optie krijgt u een melding dat u de omgeving van MyCaseWare gaat verlaten. Tevens staat in de melding dat het belangrijk is dat wanneer u de bankoverschrijving voldoet via de website van uw bank u het HPP referentienummer dient te vermelden in de omschrijving van de overboeking. Klik op "Doorgaan met". U ziet hier alle bankdetails die u nodig heeft om de bankoverschrijving via de website van uw bank te realiseren.
Voorbeeldscherm van MyCaseWare > Winkelwagen > Bank Transfer
3. iDEAL
Wanneer u kiest voor de iDEAL optie krijgt u een melding dat u de omgeving van MyCaseWare gaat verlaten. Klik op "Doorgaan met". U krijgt vervolgens een scherm te zien met de banken die worden ondersteund. Kies uw bank om de betaling te voldoen.
Voorbeeldscherm van MyCaseWare > Winkelwagen > iDEAL