Soms komt het voor dat er eerdere versie hersteld dient te worden van een gepubliceerd dossier in Caseware Cloud. In dit geval kunt u een back-up aanvragen. Om dit te realiseren kunnen de stappen in dit artikel gevolgd worden.
Een dossier kan tot 90 dagen na de back-up datum nog hersteld worden. Via Caseware Support kunt u de aanvraag indienen. U stuurt hiervoor een e-mail naar support.nl@caseware.com waarbij de benodigde gegevens (een ondertekend verzoek en de Cloud URL van het betreffende dossier) mee worden gestuurd.
Aanvraag
Om een back-up aan te kunnen vragen verzoeken wij u dit formulier in te vullen.
Vermeld het gewenste tijdstip alstublieft in de UTC tijdzone.
Zodra wij de Cloud URL van het bestand en dit formulier volledig ingevuld en ondertekend hebben ontvangen kunnen wij het verzoek verder in behandeling nemen.
Cloud URL
In het formulier wordt gevraagd naar de Cloud URL. Deze URL ontvangen wij tevens graag apart in de mal die u stuurt naar Caseware Support. U kunt de volgende stappen volgen om de specifieke URL te achterhalen.
1. Open de Cloudpagina van uw organisatie en ga naar de betreffende entiteit.
2. Klik onder Opdrachten op het betreffende dossier.
3. Klik op het 'Share' icoontje bij dit dossier.
4. Klik het op het 'URL' icoontje (de paperclip).
5. Kopieer de link en plak de link in het bovenstaande formulier.
Kosten
Aan het opvragen van een back-up zijn kosten verbonden. Deze bedragen per dossier € 85. Zodra de back-up beschikbaar wordt gesteld, wordt ook een factuur aangemaakt. U krijgt hiervan geen notificatie via de e-mail toegestuurd.
De facturatie loopt via Caseware International. Dit betekent dat de factuur via MyCaseware kan worden opgevraagd en kan worden voldaan, net zoals de licenties daar kunnen worden aangekocht. Er kan zowel via creditcard als Ideal worden betaald.