PBC+ verzorgt een gestandaardiseerd aanleveringsproces van bestanden en stukken voor diverse opdrachten. Het stelt de financieel specialist in de gelegenheid om in de juiste volgorde snel en veilig bestanden uit te wisselen met de klant op het juiste moment. De uitkomst van de werkzaamheden leidt tot een totaaloverzicht met opgeleverde stukken voor de opdracht.
De gebruiker wordt aan de hand van een checklist geleid door diverse stappen waarbij bestanden en stukken in de juiste volgorde worden verzameld en opgeslagen. De uitwisseling van vragen en bestanden verloopt direct in CaseWare Cloud. Door praktische functionaliteiten in deze Cloud-app kan de voortgang elk moment eenvoudig worden gewaarborgd.
De volgende uitgangspunten zijn van toepassing bij PBC+:
- Veilige overdracht van bestanden;
- Geschikt voor zowel samenstellings-, beoordelings- als controleopdrachten en administratieve dienstverlening;
- Controle op voortgang, volledigheid, juistheid en tijdigheid van de aangeleverde stukken;
- AVG-proof.