Zodra u een vragenlijst heeft verstuurd, kan uw contactpersoon het verzoek zien als hij of zij inlogt. Bij het openen van het verzoek kunnen antwoorden en eventuele opmerkingen worden geplaatst.
Reageren op een vragenlijst
Contactpersonen kunnen de hele vragenlijst Markeren als beantwoord door op de link bovenaan de pagina te klikken. Zie de afbeelding hieronder.
Aparte vragen kunnen ook als beantwoord gemarkeerd worden door op het grijze rondje naast de vraag te klikken. Dit kan uitsluitend als tenminste één bestand is toegevoegd aan de vraag.
Het Beantwoord icoontje verschijnt naast de vraag in uw vragenlijst zodra een contactpersoon heeft gereageerd. U kunt bij iedere vraag zien wanneer het antwoord is verstuurd en door wie.
Een vragenlijst heropenen
Als u vindt dat u niet genoeg informatie heeft kunt u de vragenlijst opnieuw Heropenen. U stuurt hiermee alle vragen terug naar de klant.
Een vragenlijst heropenen:
- Klik bovenaan de pagina op Documenten.
- Selecteer de vragenlijst in de lijst met documenten
In de vragenlijst klikt u op Heropen.
Een enkele vraag heropenen
Het kan zijn dat de meeste antwoorden toereikend zijn, maar dat u bij een paar nog niet genoeg informatie heeft. U kunt dan aparte vragenlijsten heropenen.
Een vraag apart heropenen:
Klik op het icoon naast de vraag en kies Terugsturen naar cliënt.
Als de vraag heropend is ziet uw contactpersoon direct de nieuwe status. Zij kunnen dan opnieuw de vragenlijst openen om eventuele heropende vragen te beantwoorden of ontbrekende informatie aan te vullen.
De gegeven antwoorden accepteren
Als u alle benodigde informatie heeft ontvangen kunt u de status wijzigen naar Voltooid.
Alle gegeven antwoorden accepteren
- Klik bovenaan de pagina op Documenten.
- Selecteer de vragenlijst in de lijst met documenten.
- Klik op voltooid.
De vragenlijst is nu afgerond. Alle informatie wat geleverd is in het document is nu definitief en kan niet meer gewijzigd worden. Voltooide vragenlijsten zijn niet meer zichtbaar voor contactpersonen in CaseWare Cloud.