Op maandag 3 februari 2025 lanceert Caseware wereldwijd een nieuw CRM- en MyCaseware-systeem, dat het huidige supportcentrum vervangt. Hiermee zorgen we ervoor dat onze teams wereldwijd beter en efficiënter kunnen samenwerken, zodat we het voor jou als klant gemakkelijker maken.
Wat betekent dit voor jou?
Vanaf 3 februari 2025 kun je via MyCaseware toegang krijgen tot de volgende diensten:
- Inzage in je facturen;
- Inzage in ingediende supportvragen;
- Inzage in licenties en licentiecodes;
- Downloaden van software;
- Updates voor cloudservices;
- Een uitgebreide kennisbank;
- Nieuws en belangrijke aankondigingen.
We verwachten dat de overgang naar het nieuwe MyCaseware soepel zal verlopen. Hou echter de komende twee weken en tijdens de overgang je e-mail in de gaten voor belangrijke berichten en nieuwe toegangsinformatie.
Beperkte toegang en wijzigingen in het systeem
• De overgang naar het nieuwe MyCaseware-platform begint op 29 januari om 18:00 uur (CET) en eindigt op 3 februari om 09:00 uur (CET). Gedurende deze periode is de toegang tot jouw account beperkt.
• Je kunt licenties downloaden, facturen inzien, betalingen doen en supporttickets openen via het nieuwe portaal. Vanwege systeemwijzigingen kan het zijn dat we op de volgende momenten wat vertraging hebben in het beantwoorden van vragen:
o 31 januari, van 00:01 tot 06:00 uur (CET)
o 1 februari, van 04:00 tot 08:00 uur (CET)
o 4 februari, van 05:00 tot 09:00 uur (CET)
Indien je na deze onderbrekingsperiode problemen hebt met betalingen via MyCaseware of in de eerste dagen van de overgang, vragen we je om geduld. Als het probleem blijft bestaan, wacht dan één werkdag na de betaling en probeer het opnieuw.
Wat moet je doen?
Je ontvangt uiterlijk op dinsdag 4 februari 17:00 uur een uitnodiging van no-reply@caseware.com met een link naar het portaal.
- Volg de link in de e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen en toegang te krijgen tot de site (https://my.caseware.com).
- Zorg ervoor dat het domein caseware.com goedgekeurd is op de e-mailserver van jouw organisatie, zodat je de toegangse-mail ontvangt.
- Als je problemen hebt met inloggen na de uitnodiging, neem dan contact op met onze klantenservice via support.nl@caseware.com.