De administratieve documenten in het documentenbeheer reageren op de voorloopvragen. Uiteraard kan het document alsnog opgenomen worden door deze te selecteren in de kolom "In dossier opnemen". In de Content Editor is het mogelijk gemaakt om voor alle documenten een relatie te leggen onder Beheer posten en processen.
De relatie is gelegd met de voorloopvraag "Wilt u placeholders/documentreserveringen voor de jaarrekeningposten toevoegen aan het dossier? Deze worden opgenomen onder de 0.4 administratieve documenten."
Indien de post aanwezig is en de voorloopvraag met "Ja" is beantwoord zal het voorstel in documentenbeheer er als volgt uitzien.
De geselecteerde documenten zullen met dossier aanvullen worden toegevoegd.
Indien de voorloopvraag met "nee" is beantwoord zullen de betreffende documenten niet worden toegevoegd.
Documentenbeheer ziet er dan als volgt uit:
Bij dossier aanvullen zullen de betreffende documenten niet worden toegevoegd. Natuurlijk zijn deze wel handmatig aan te zetten.